8 داور بدنسازی به شرط دادن تعهد بخشیده شدند

به گزارش لیتن، کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی، 8 داور این رشته را با شرط ارائه تعهد کتبی مجاز به ادامه فعالیت داوری تشخیص داد.

8 داور بدنسازی به شرط دادن تعهد بخشیده شدند

به گزارش خبرنگاران، سعید ره انجام، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد برگزاری نشست کمیته انضباطی اظهار کرد: سجاد نیکنام با شکایت امید جبلی به اتهام نشر اکاذیب و توهین احضار شد و با توجه به نظریه اعضای حاضر در نشست کمیته انضباطی که متشکل بود از حراست فدراسیون، نماینده بازرسی، نماینده دفتر امور مشترک فدراسیون ها، نماینده حقوقی، نماینده پلیس فتا و اعضای کمیته انضباطی مقرر شد موقتا تعلیق شوند تا نتیجه شکایتی که در دادگاه علیه ایشان مطرح شده، تعیین گردد.

وی با اشاره به پرونده تعلیق 8 داور پرورش اندام به دلیل اتفاقات اتفاق افتاده در فضای مجازی عنوان نمود: پرونده و دفاعیات 8 داوری که در فضای مجازی اظهاراتی خلاف شان و عرف داشتند نیز آنالیز شد. در نهایت تصمیم بر این شد این 8 داور بعد از دادن تعهد کتبی و با درج در پرونده، بتوانند به فعالیت داوری خود ادامه دهند.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: آقایان امید جبلی و اکبر خزایی شکایت هایی را علیه یکدیگر مطرح نموده بودند. مقرر شد این پرونده نیز بعد از دستور رییس فدراسیون در جلسه بعدی کمیته انضباطی مطرح و آنالیز گردد.

ره انجام در انتها نیز درباره پرونده محرومیت قدیر آرمیان گفت: ایشان با توجه به ابراز ندامت و با نظر اعضای کمیته انضباطی بخشیده شدند و محرومیتشان مورد عفو نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1641

به "8 داور بدنسازی به شرط دادن تعهد بخشیده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 داور بدنسازی به شرط دادن تعهد بخشیده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید