استقلالی ها بدانند فرهاد مجیدی دستیار شفر است نه آلترناتیو او

به گزارش لیتن، محمد نوری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ورود فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال را به فال نیک گرفته و امیدوارم این موضوع باعث یک وفاق کامل بین همه استقلالی ها گردد. فرهاد از سرمایه های باشگاه استقلال است و از محبوبیت خاصی بین طرفداران برخوردار است. او تازه اول راهش در مربیگری است و من به نوبه خودم خوشحالم شروع راه مربیگری او از تیمی بوده که به آن تعلق دارد.

استقلالی ها بدانند فرهاد مجیدی دستیار شفر است نه آلترناتیو او

وی اضافه کرد: طرفداران استقلال از امروز وظیفه سنگین تری در قبال تیم شان دارند و باید در وهله اول از فرهاد مجیدی بعنوان یکی از سرمایه های تیم شان مراقبت نموده و باعث نشوند تا شفر هم تحت الشعاع محبوبیت زیاد مجیدی قرار گیرد.

پیشکسوت آبی ها در ادامه بیان داشت: البته حضور مجیدی در استقلال اتفاق خیلی خوبی است اما باید اذعان داشت که تیم در این برهه زمانی بیشتر از مربی به بازیکن احتیاج داشت. امیدوارم نقل و انتقالات در حاشیه اضافه شدن مجیدی به کادر فنی کمرنگ نگردد. چون ابزار اصلی هر تیمی برای موفقیت بازیکن است و ما می دانیم که این تیم بیش از هر چیزی به بازیکن احتیاج دارد.

نوری خاطرنشان ساخت: طرفداران باید این را بدانند فرهاد مجیدی تنها دستیار شفر است و به استقلال نیامده تا آلترناتیو او باشد. امیدوارم این تیم از همان هفته های نخست نتایج لازم را بگیرد اما در غیر اینصورت نباید به خاطر حضور فرهاد روی نیمکت، عرصه بر شفر تنگ گردد. حضور روی نیمکت استقلال بهترین فرصت برای تجربه اندوزی فرهاد مجیدی است. به خصوص که کنار یک مربی کاربلند مثل شفر این اتفاق برای او افتاده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 166

به "استقلالی ها بدانند فرهاد مجیدی دستیار شفر است نه آلترناتیو او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها بدانند فرهاد مجیدی دستیار شفر است نه آلترناتیو او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید