امضا تفاهمنامه بین جهاددانشگاهی هنر و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند

به گزارش لیتن، در راستای اجرای هدف های مشترک فرهنگی و هنری تفاهمنامه ای بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران امضا شد.

امضا تفاهمنامه بین جهاددانشگاهی هنر و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، امضای این تفاهمنامه بین جهاد دانشگاهی هنر و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران در راستای اجرای هدف های مشترک فرهنگی و هنری و به منظور کمک به ارتقای سطح تولیدات فیلم های مستند صنعتی به منظور ارتقای کیفی جشنواره عکس و فیلم فناوری و صنعتی که جهاد دانشگاهی هنر در شرف برگزاری پنجمین دوره آن است صورت گرفت.

از جمله بندهای مورد توافق میان جهاد دانشگاهی هنر و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران می توان به مواردی همچون همکاری در برگزاری پنجمین جشنواره فیلم های فناوری و صنعتی، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی باموضوع فیلم های فناوری و صنعتی، اجرای طرح های مشترک در زمینه تولید فیلم های فناوری و صنعتی، برگزاری دوره های آموزش با موضوع مستندسازی فناوری و صنعتی، تعریف و اجرای طرح های مطالعاتی و پژوهشی مرتبط با موضوع، حمایت در برگزاری مراسمشب کارگردانان سینمای مستند اشاره کرد.

این گزارش حاکی است؛ طرفین در قالب این تفاهم نامه تاکید ویژه ای بر برگزاری هر چه مطلوب پنجمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با استفاده از توان تخصصی موجود بین اعضای انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستد ایران داشتند تا در آینده نزدیک چشم انداز بین المللی شدن این جشنواره نیز محقق شود.

همچنین طی این تفاهمنامه، طرفین متعهد شدند در راستای حُسن انجام موارد توافقی مذکور از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود نهایت بهره برداری را به عمل آورده تا این امر منجر به خروجی هدفمند تا خاتمه سال 98 یعنی اتمام اعتبار این تفاهم نامه شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 204

به "امضا تفاهمنامه بین جهاددانشگاهی هنر و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضا تفاهمنامه بین جهاددانشگاهی هنر و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید