انتشار جلد دوم اتاقی برای تو

به گزارش لیتن، دومین جلد رمان عاشقانه اتاقی برای تو نوشته بث اهمان با ترجمه رضوان خرمیان منتشر شد.

انتشار جلد دوم اتاقی برای تو

به گزارش خبرنگاران، به گفته مترجم، اتاقی برای تو یک مجموعه رمان عاشقانه از نویسنده پرفروش آمریکایی بث اِهمان است که جلد اول آن اردیبهشت ماه امسال و همزمان با نمایشگاه کتاب وارد بازار نشر شد و جلد دوم این مجموعه رمان عاشقانه نیز به تازگی در نشر کتابسرای تندیس منتشر شده است.

خرمیان همچنین می گوید: اتاقی برای تو روایتی قصه گو با زبانی ساده اما پرکشش دارد و با شخصیت پردازی های خوب و انتخاب دو راوی برای روایت داستان پیروز می گردد خواننده را تمام و کمال با خود همراه کند.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: کیسی مادر جوان تنهایی است که از اولین تجربه عشق در زندگی ضربه سختی خورده و به تمام مردهای جهان بی اعتماد شده است. او از ترس از دست دادن دلخوشی های کوچکش از عشق گریزان است. تا این که طی یک اتفاق پای برادی مورفی ستاره جذاب و سرشناس هاکی به زندگی اش باز می گردد. برادی احساسی را در وجود کیسی بیدار می نماید که خیلی وقت است به دست فراموشی سپرده است. درست وقتی به نظر می رسید هیچ چیز و هیچ کس مانع عشق کیسی و برادی به یکدیگر نیست، سر و کله همسر سابق کیسی یعنی پدر دوقلوهایش پیدا می گردد و بعد از غیبتی پنج ساله التماس می نماید تا به زندگی دخترهایش برگردد. برنامه ورزشی این فصل برادی فاصله ای طولانی بین دیدار آن ها می اندازد و کیسی بدون این که بخواهد چیزی را از برادی مخفی کند، برگشتن همسر سابقش را مثل یک راز پیش خودش نگه می دارد تا ضربه ای به تمرین های سخت برادی وارد نکند و از ترس از دست دادن برادی در امان بماند. حالا که گذشته کیسی بدون این که انتظارش را داشته باشد دوباره سراغش آمده، می تواند برای نگه داشتن دخترهایش و برادی تصمیم درستی بگیرد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 184

به "انتشار جلد دوم اتاقی برای تو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار جلد دوم اتاقی برای تو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید