بیرانوند در مصاحبه با ای اف سی: ماندم چون به پرسپولیس مدیونم

به گزارش لیتن، از یک طرف محروم بودیم و از طرف دیگر خودم را مدیون پرسپولیس می دانستم. برای همین تصمیم گرفتم بمانم.

بیرانوند در مصاحبه با ای اف سی: ماندم چون به پرسپولیس مدیونم

به گزارش خبرنگاران ، یکی از ملی پوشان ایران که تصور می شد بعد از جام جهانی به اروپا برود، علیرضا بیرانوند بود. او اما فصل تازه را هم با پرسپولیس آغاز کرد و حالا هم درباره ماندنش به سایت ای اف سی گفته: ما بعد از جام جهانی 4 - 5 بازیکن خوب مان را از دست دادیم و به خاطر محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. از طرفی من در دو فصل گذشته به همراه پرسپولیس دو بار قهرمان لیگ برتر ایران شده بودم و خودم را مدیون پرسپولیس می دانستم. به همین خاطر نمی خواستم باشگاه را در شرایط سخت ترک کنم.

خبرنگار از بیرانوند پرسیده از ماندن در پرسپولیس پشیمان نیستی؟ که او اینطور پاسخ داده است: اصلا از ماندنم در پرسپولیس پشیمان نیستم چون الان در میان 4 تیم برتر آسیا هستم و این شانس را داریم که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.

دروازه بانت ملی پوش پرسپولیس سپس به استقبال دیدار دوباره با السد رفته است: ما در بازی رفت بخاطر نظم تیمی مان به پیروزی رسیدیم و هیچ شکی نداریم که بازی برگشت سخت تر خواهد بود. به هم تیمی هایم گفته ام پیروزی ما در بازی رفت انتظارات را بالا برده و باید کوشش کنیم مثل بازی برگشت مرحله گروهی که السد را در تهران شکست دادیم، دوباره طرفدارانمان را خوشحال کنیم. قهرمانی در آسیا سخت است اما ما با تمام وجودمان بازی می کنیم تا به این هدف برسیم. السد مهاجمان بزرگی مثل اکرم عفیف و بغداد بونجاح دارد به همین خاطر طرفداران باید از ما حمایت نمایند تا به فینال راه پیدا کنیم. من اطمینان دارم که تمام ایرانی ها سه شنبه پرسپولیس را حمایت خواهند کرد و اگر بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم، خودمان را برای پیروزی در فینال آماده می کنیم.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 113

به "بیرانوند در مصاحبه با ای اف سی: ماندم چون به پرسپولیس مدیونم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند در مصاحبه با ای اف سی: ماندم چون به پرسپولیس مدیونم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید