ترامپ در جلسات ساخت مقر جدید اف بی آی حضور داشته است

به گزارش لیتن، براساس یک گزارش دولت آمریکا، دونالد ترامپ مستقیما در نشست هایی که مقام ها برای پیشبرد طرحی جنجالی با هدف ساخت یک مقر جدید برای اف بی آی در پایتخت این کشور تصمیم گیری می کردند، مشارکت داشته است.

ترامپ در جلسات ساخت مقر جدید اف بی آی حضور داشته است

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه دیلی میل، در گزارش بازرس کل اداره خدمات عمومی آمده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در دو نشست ماه ژانویه و ژوئن در کاخ سفید درباره ساختمان آتی اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) شرکت داشته است.

در جلسه اول، مشارکت کنندگان تصمیم گرفتند تا پیشنهادی درباره تخریب ساختمان جان ادگار هوور موجود در واشنگتن را پیش ببرند و یک مقر جدید در همان نقطه بسازند. در حالی که توافق گسترده ای وجود دارد که این ساحتمان متعلق به 1974 جوابگوی نیازهای اف بی آی نیست، این طرح اف بی آی را به جای انتقال به مریلند یا حومه ویرجینیا در واشنگتن نگه می دارد.

به گفته یکی از دموکرات ها، ساختمان اف بی آی در نزدیکی هتل ترامپ است و این پروژه مملو از تضاد منافع برای ترامپ است.

گری کونولی، عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ویرجینیا تاکید نمود: زمانی که ما این تحقیق را آغاز کردیم، این خبر که رئیس جمهوری آمریکا شخصا در جلسات ساخت مجدد یک ملک تحت کنترل دولت در نزدیکی هتل بین المللی ترامپ مشارکت داشته است، به عنوان یک تئوری توطئه رد گردیده بود اما الان معین شد که حقیقت داشته است.

براساس گزارش پایگاه خبری آکسیوس، ساختمان کنونی اف بی آی را وحشتناک و یکی از زشت ترین ساختمان های این شهر توصیف نموده است. این ساختمان درست در تیررس دید هتل بین المللی ترامپ است. هنوز میزان مداخله ترامپ در این تصمیم معین نیست. گرچه در گزارش بازرس کل برگزاری این جلسات در کاخ سفید با حضور ترامپ تایید گردیده است اما از مقام های مرتبط خواسته گردیده است تا در این ارتباط اظهارنظری نکنند و سخنان ترامپ را بیرون نبرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 59

به "ترامپ در جلسات ساخت مقر جدید اف بی آی حضور داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در جلسات ساخت مقر جدید اف بی آی حضور داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید