حمایت از فراوری و صادرات اولویت استان مرکزی

به گزارش لیتن، استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه حمایت از واحدهای فراوریی و فراوری و صادرات از اولویت های استان است، گفت: حمایت های لازم جهت برطرف مسائل و افزایش فراوری و صادرات شرکت صنایع لبنی اراک(صلا) توسط استان اعمال خواهد شد.

حمایت از فراوری و صادرات اولویت استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران، سیدعلی آقازاده در جریان بازدید از شرکت صنایع لبنی اراک(صلا) به منظور آنالیز و برطرف مسائل شرکت گفت: شرکت صلا تا سال گذشته شرایط بحرانی داشت که خوشبختانه سال جاری با همت کارکنان و مدیریت، از بحران به سلامت عبور کرد و امروز به عنوان یکی از کارخانجات صنایع لبنی فعال استان و حتی کشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این حضور و بازدید به منظور تقویت و حمایت بیشتر از این مجموعه و البته موفقیت کنونی شرکت در برطرف مشکل بوده است، اضافه نمود: شرکت صلا با قدمت 50 ساله خود در واقع شناسنامه اراک محسوب می گردد و باید حمایت جدی از آن صورت گیرد.

آقازاده با اشاره به فعالیت حدود 200 نفر در این شرکت گفت: شرکت صلا در کنار برطرف نیازهای استان و کشور فراوریات صادراتی نیز دارد به طوری که سال گذشته یک میلیون دلار به کشورهای همسایه صادرات داشته است. سال جاری با توجه به تغییر مدیریتی شرکت، قول افزایش صادرات داده شده و با توجه به افزایش خرید شیرخام توسط این شرکت، فراوری و صادرات بیشتر خواهد شد.

استاندار مرکزی میزان خرید شیر روزانه شرکت را حدود 60 تن عنوان نمود که نویدبخش افزایش فراوری و به تبع آن صادرات است و گفت: این شرکت در حوزه انشعابات آب، تسهیلات دریافتی از بانک، بدهی های مالیاتی و شهرداری مسائلی دارد که جهت برطرف این مسائل توسط مسئولان امر پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگاران، استاندار مرکزی در جریان حضور در شرکت صلا از بخش های مختلف شرکت و خط فراوری آن بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 131

به "حمایت از فراوری و صادرات اولویت استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از فراوری و صادرات اولویت استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید