در نمایشگاه گردشگری آموزش رایگان ببنید و گواهینامه دریافت کنید

به گزارش لیتن، همزمان با برگزاری دوازهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در محل نمایشگاه دایمی تهران به همت دفتر مطالعات و آموزش های گردشگری،6 کارگاه آموزشی رایگان با هدف تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات برگزار می گردد.

در نمایشگاه گردشگری آموزش رایگان ببنید و گواهینامه دریافت کنید

به گزارش خبرنگار میراث آریا، حضور در این کارگاه ها رایگان و برای عموم و علاقه مندان آزاد است و باید پیش از حضور در کارگاه ها به وسیله پایگاه اطلاع رسانیsahandetemad.ir علاقه مندان ثبت نام نمایند.

یاداور می گردد براساس هماهنگی های دفتر مطالعات و اموزش های گردشگری، کارگاه گردشگری الکترونیک و بازاریابی دیجیتال چهارشنبه 24بهمن از ساعت 10 تا 12 در سالن صدف نمایشگاه؛کارگاه چگونگی تعامل بین حلقه های زنجیره تامین در صنعت گردشگری با رویکرد الکترونیک،چهارشنبه 24 بهمن از ساعت 14 تا 16 در سالن صدف نمایشگاه برگزار می گردد.

همچنین کارگاه توانمند سازی راهنمایان گردشگری؛25 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 سالن صدف و کارگاه تاثیر توسعه گردشگری بر اقتصاد ملی ؛25 بهمن از ساعت 14 تا 16 برگزار می گردد.

کارگاه فراوری محتوا در صنعت گردشگری در آخرین روز برگزاری نمایشگاه روز آدینه 26 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن صدف برگزار می گردد.

یاداور می گردد، شرکت نمایندگان در این کارگاه های اموزشی گواهینامه دریافت خواهند کرد.

دوازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران از 23 تا 26 بهمن ماه از ساعت 10 تا 17 در محل نمایشگاه های دایمی تهران برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 191

به "در نمایشگاه گردشگری آموزش رایگان ببنید و گواهینامه دریافت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نمایشگاه گردشگری آموزش رایگان ببنید و گواهینامه دریافت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید