دستاوردهای جهاد دانشگاهی در عرصه تحقیقی و پژوهشی ارزشمند است

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه میقانی رئیس دفتر و علیرضایی مدیر روابط عمومی استانداری روز دوشنبه از جهاد دانشگاهی، مرکز ناباروری و خبرگزاری ایسنا بازدید کرد.

دستاوردهای جهاد دانشگاهی در عرصه تحقیقی و پژوهشی ارزشمند است

زاهدی در جمع فعالان جهاد دانشگاهی استان بیان نمود: جهاد دانشگاهی از نهادهایی است که در آموزش و فراوری علم، فعالیت های پژوهشی و آموزشی توانسته اقدامات موثری انجام دهد و موفقیتهای خوبی هم داشته است.

وی اضافه نمود: جهاد دانشگاهی در عرصه پژوهش بسیار شاخص است و پژوهشکده رویان نمونه بارز این نهاد در عرصه علمی است که توانسته فعالیتهای ارزشمندی را انجام دهد.

زاهدی یادآورگردید: فعالیت های آموزشی، درمانی، پژوهشی و علمی جهاد دانشگاه بیانگر توان بالای جوانان مستعدی است که در این نهاد حضور دارند و در عرصه درمانی هم کارهای خوبی انجام شده است.

استاندار قزوین بیان نمود: توجه به آموزش در جهاد دانشگاهی در رشته های متنوع برای گروههای مختلف جامعه هم از کارهای خوبی است که توانسته به مهارت افزایی جامعه و اشتغالزایی کمک کند.

وی اظهارداشت: آموزش رشته های هنر در مراکز آموزشگاهی و جهاد دانشگاهی موجب اعتلای هنر می گردد، اگر جهاد دانشگاهی در موسیقی وارد گردد حتما این رشته از ابتذال خارج خواهد گردید وبا آموزش موسیقی فاخر ضمن حفظ هنذر موسیقی از مزایای آـن هم استفاده خواهد گردید.

زاهدی افرود: مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی می تواند به عنوان محلی مورد اعتماد برای ارزیابی. نظر سنجی جامعه در موضوعات مختلف باگردید و در خصوص آسیب های اجتماعی هم کارهای ارزشمندی انجام دهد.

استاندار در بازدید از خبرگزاری ایسنا هم اظهارداشت: همه رسانه ها به نوعی در چارچوب های مشخص گردیده خود حرکت می نمایند و هر کدام به نوعی در توسعه نقش دارند.

وی اضافه نمود: به نظرم رسانه بد نداریم شاید ما موضوعی را نپسندیم و هر رسانه تا زمانی که انصاف و اخلاق را رعایت کند مورد اعتماد مخاطب قرار می گیرد.

در این جلسه پیله چی سرپرست جهاد دانشگاهی استان با ارائه گزارشی از کارهای انجام گردیده اظهارداشت: در مرکز ناباوری 500 نوزاد متولد گردیده و از جدایی برخی زوجین به دلیل نداشتن فرزند جلوگیری گردیده است.

وی بیان نمود: قرار است بزودی دوره های آموزشی برای خبرنگاران برگزار گردد.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان یادآورگردید: در حوزه های مختلفی فعالیت داریم و بزرگترین واحد تحقیقاتی با هویت اسلامی از رویش های اصیل انقلاب در این نهاد شکل گرفته است.

وی بیان نمود: ارائه 12 هزار عنوان طرح و کسب 85 رتبه برتر و ثبت صدها اختراع و نیل به خودکفایی علمی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی در کشور است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 40

به "دستاوردهای جهاد دانشگاهی در عرصه تحقیقی و پژوهشی ارزشمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای جهاد دانشگاهی در عرصه تحقیقی و پژوهشی ارزشمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید