دودامل: بازی با ایران یک انتخاب خوب است، از انگیزه کافی برخوردار هستیم

به گزارش لیتن، رفائل دودامل، سرمربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا بازی تدارکاتی با ایران را مفید ارزیابی کرد.

دودامل: بازی با ایران یک انتخاب خوب است، از انگیزه کافی برخوردار هستیم

به گزارش خبرنگاران، رفائل دودامل در آستانه بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ونزوئلا برابر ایران که امروز (سه شنبه) در استادیوم حمد بن خلیفه باشگاه الاهلی دوحه برگزار می گردد گفت: سفرمان به قطر بسیار طولانی بود اما بازیکنان تیم ملی ونزوئلا انگیزه کافی برای بازی با ایران دارند، تیمی که دارای بازیکنان خوبی است و توانست سطح فنی خوبی در جام دنیای 2018 روسیه به نمایش بگذارد. بودن در قطر به عنوان میزبان جام دنیای 2022 فوتبال برای ما معنای ویژه ای دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا ادامه داد: امروز بازیکنانی را در اختیار داریم که در بهترین لیگ های دنیا بازی می نمایند و به ما امکان افزایش سطح فنی و رقابت می دهند. هم اکنون بزرگ ترین هدف ما استفاده از توانمندی های فردی بازیکنان در کار گروهی و قدرت رقابت در انتخابی جام دنیای 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی است.

رفائل دودامل اضافه نمود: برای ونزوئلا ترتیب دادن بازی تدارکاتی برابر تیم های قدرتمند اروپایی آسان نبود. ما یک سال پیش از جام دنیای 2018 روسیه را بدون حتی یک بازی گذراندیم و معتقدیم بازی با ایران انتخاب خوبی است که به آن احتیاج داشتیم. سبک بازی ایران بسیار خوب است و با تیم های آمریکای جنوبی تفاوت دارد. این بازی به ما اجازه می دهد تا کار انسجام بخشی تیمی خود را همچنان ادامه دهیم. هدف مان از آخرین بازی سال 2018 میلادی رسیدن به بهترین شرایط ممکن برای تورنمنت های آینده است. کی روش: برای 70میلیون نفری که بعد از جام دنیای به خیابان آمدند بازی خواهیم کرد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 134

به "دودامل: بازی با ایران یک انتخاب خوب است، از انگیزه کافی برخوردار هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دودامل: بازی با ایران یک انتخاب خوب است، از انگیزه کافی برخوردار هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید