روایت کارگردان روس از مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 و ثبت رکورد 2 دقیقه ای

به گزارش لیتن، کارگردان روسی مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 فوتبال در استادیوم لوژنیکی مسکو روایت جدیدی از این اتفاق را مطرح کرد.

روایت کارگردان روس از مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 و ثبت رکورد 2 دقیقه ای

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، فلیکس میخایلوف گفت: برای طراحی و اجرای مراسم های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 روسیه باید تمامی مراسم های قبلی این رقابت ها را مورد بازدید و آنالیز دقیق قرار می دادیم.

وی اضافه کرد: تمام مراسم های پیشین افتتاحیه و اختتامیه جام های جهانی را از جنبه تکنولوژی، حجم به کار گرفته گردیده در زمین استادیوم و موضوع های به کار گرفته گردیده از سوی کشور میزبان آنالیز کردیم. مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی فوتبال باید در برگیرنده فرهنگ کشور میزبان باشد. سعی ما بر این بود که در جام جهانی 2018 روسیه مواردی که در جام های جهانی پیشین به نمایش گذاشته گردیده بودند را تکرار نکنیم.

کارگردان روسی مراسم های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 فوتبال گفت: مواد تزئینی مراسم اختتامیه باید در مدت زمانی 2 دقیقه جمع آوری می شدند هر چند در آغاز طرح ها مبتنی بر 5 دقیقه بود. به طور کلی رضایت 90 درصدی از اجرای مراسم های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 فوتبال داشتم و شرکت نمایندگان در آن مرتکب اشتباه روشن و واضحی نشدند. همه چیز مرتب بود و گروه فنی فعالیت خوبی داشت. در بخش فنی با یک شرکت بسیار قابل اعتماد همکاری کردیم که توانستند با جمع آوری دکوراسیون و مواد تزئینی مراسم اختتامیه در مدت زمان 2 به جای 5 دقیقه رکوردزنی نمایند.

فلکسی میخایلوف گفت: برای نخستین بار در جام جهانی 2018 فوتبال شکل جدیدی از مراسم های افتتاحیه و اختتامیه به نمایش گذاشته شدند و همین مسئله کار ما را بسیار سخت تر کرد. در مراسم های پیشین 20 تا 30 دقیقه مدت زمان اجرا بود و گروه فنی برای هماهنگی های خاتمهی 60 تا 90 دقیقه قبل از آغاز بازی ها زمین استادیوم را در اختیار می گرفتند. در جام جهانی 2018 روسیه این زمان را کاهش دادیم و به 10 تا 12 دقیقه رساندیم و نیم ساعت قبل از آغاز بازی افتتاحیه و اختتامیه مراسم ها اجرا شدند. در تعداد افراد شرکت نماینده در مراسم های افتتاحیه و اختتامیه با توجه به مقیاس زمین استادیوم لوژنیکی مسکو محدودیت هایی داشتیم. در طول اجراهای خود باید از زمین چمن و پوشش آن با توجه به برگزاری بازی ها محافظت می کردیم تا هیچ گونه آسیبی نبینند. این برای ما مهم ترین مسئله بود.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه امسال در 12 استادیوم 11 شهر روسیه برگزار گردید و با قهرمانی فرانسه خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 54

به "روایت کارگردان روس از مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 و ثبت رکورد 2 دقیقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت کارگردان روس از مراسم افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2018 و ثبت رکورد 2 دقیقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید