سامسونگ گلکسی A8s از نمایشگر LCD با طراحی Infinity-O بهره می برد

به گزارش لیتن، به نقل از یک منبع تایید نشده، سامسونگ به شرکت چینی BOE برای ساخت نمایشگر LCD با طراحی Infinity-O سفارش داده و قرار است که این نمایشگر را در گوشی گلکسی A8s ببینیم. این یعنی خبری از پنل Super AMOLED در این گوشی نیست. دلیل استفاده از LCD به جای OLED در نمایشگر این گوشی، احتمالا به کاهش هزینه ساخت بر می شود و به طور کل دیدن یک گوشی با نمایشگر LCD از شرکت سامسونگ، چیز عیجبی است.

سامسونگ گلکسی A8s از نمایشگر LCD با طراحی Infinity-O بهره می برد

BOE در حال حاضر یکی از فراوریکنندگان نمایشگر 6.39 اینچی OLED برای گوشی Huawei Mate 20 Pro است. صحبت از هواوی شد و با توجه به خبری که دیروز منتشر شد، می دانیم که این شرکت نیز قصد دارد اولین گوشی با نمایشگر Infinity-O را زودتر از سامسونگ معرفی کند. از آن جایی که هواوی نیز مشتری BOE است، بعید نیست که این شرکت هم از نمایشگر LCD برای گوشی خود استفاده کند!

نکته عجیب تر اینجاست که فراوری نمایشگر LCD با سوراخی درون نمایشگر برای دوربین سلفی، قطعا سخت تر از فراوری همین نمایشگر با تکنولوژی OLED خواهد بود. اما اینکه چرا سامسونگ و احتمالا هواوی به دنبال LCD با این طراحی می گردند، کمی سوال برانگیز است. بعید می دانیم قیمت نهایی صفحه نمایش LCD با این طراحی، با نمایشگر OLED تفاوت فاحشی داشته باشد.

همچنین در خبر دیگری که به تازگی شنیده می گردد، صندلی دوربین سلفی در نمایشگر گلکسی A8s حدود 6.7 میلی متر خواهد بود اما همین صندلی در نمایشگر گلکسی اس10، کوچک تر شده و بین 2 تا 3 میلی متر خواهد بود.

گلکسی A8s با پردازنده اسنپدراگن 710 و شش گیگابایت حافظه رم عرضه می گردد. باتری این گوشی نیز 3000 میلی آمپری خواهد بود و احتمالا زمان معرفی آن نیز به ماه ژانویه سال 2019 موکول گردد. برخی دیگر از شایعات نیز خبر می دهند ممکن است این گوشی زودتر معرفی شده و در همین سال 2018 عرضه گردد. باید ببینیم بالاخره اول این گوشی معرفی خواهد شد یا هواوی می تواند لقب اولین شرکتی که گوشی با نمایشگر Infinity-O را عرضه نموده، تصاحب کند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 141

به "سامسونگ گلکسی A8s از نمایشگر LCD با طراحی Infinity-O بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی A8s از نمایشگر LCD با طراحی Infinity-O بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید