شاهرودی: برای استفاده از مجموعه پِک نامه زدیم اما جواب منفی گرفتیم، میک مک درموت را اصلا نمی شناسم!

به گزارش لیتن، مربی تیم امید کشورمان گفت: ما نامه زدیم تا از مجموعه پک استفاده کنیم، اما متاسفانه جواب منفی گرفتیم و مجبور شدیم جای دیگر تمرین کنیم.

شاهرودی: برای استفاده از مجموعه پِک نامه زدیم اما جواب منفی گرفتیم، میک مک درموت را اصلا نمی شناسم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا شاهرودی در حاشیه تمرین امروز تیم امید ایران درباره اینکه قرار بوده تمرین تیم امید در مجموعه پک برگزار گردد اما این اتفاق نیفتاده است، گفت: همانطور که روز گذشته گفتم ما نامه زدیم تا از مجموعه پک استفاده کنیم، اما متاسفانه جواب منفی کرفتیم و این اجازه به ما داده نشد و مجبور شدیم از مجموعه یزدان استفاده کنیم. ما در خواست دادیم اما آن ها فقط به ما پاسخ منفی دادند و دلیلش را نگفتند.

وی در پاسخ به این پرسش که مگر تیم امید جزو تیم های ملی محسوب نمی گردد که اجازه استفاده از پک را به آن نداده اند گفت: تیم امید هم جزو تیم های فدراسیون فوتبال محسوب می گردد و خود من هم تمام رده ها را گذراندم، چطور تیم ملی محسوب نمی گردد؟ خدا را شکر مردم مطلع هستند و همه چیز را می دانند. ما تیم ملی هستیم و باید تمام امکانات در اختیار تیم امید هم قرار بگیرد.

مربی تیم امید کشورمان در مورد صحبت های روز گذشته کارلوس کی روش که مدعی شده بود کمپ تیم ملی میراث او برای فوتبال ایران است و واکنش مهرداد میناوند به این صحبت ها گفت: خدا را شکر من، مهرداد میناوند، خداد عزیزی و حمید استیلی و همه تیم 98 هستیم و فکر می کنیم مردم هم کاملا از این موضوع مطلع هستند. همه فوتبالی ها می دانند وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود می نماید پاداشی به تیم پرداخت می گردد، آن موقع پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی 98 را گرفتند و صفایی فراهانی کمپ تیم ملی را ساخت و همه فوتبالی ها هم این موضوع را می دانند. اگر هم این کمپ ساخته شده باید همه از آن استفاده نمایند.این کمپ برای همه است. ما حرف بدی نمی زنیم، چرا تیم ملی تمرین می نماید اما تیم امید نمی تواند.

شاهرودی در خصوص صحبت های میک مک درموت مربی تیم ملی علیه حمید استیلی که گفته بود استیلی تیم ملی را با سیرک اشتباه گرفته است، گفت: من نمی خواهم با ادبیات خود ایشان حرف بزنم. من با ادبیات خوب برخورد می کنم و ایشان را اصلاً نمی شناسم، اما اگر این آقا و حمید استیلی به خیابان بروند همه استیلی را می شناسند. استیلی رفیق و هم بازی من است و ما باید پشت هم باشیم. الان هم شاید در ایران دو نفر آن ها (میک مک درموت) را بشناسند اما خارج از ایران هیچکس آن ها را نمی شناسد. من هم با همین ادبیات پاسخگو او را می دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 105

به "شاهرودی: برای استفاده از مجموعه پِک نامه زدیم اما جواب منفی گرفتیم، میک مک درموت را اصلا نمی شناسم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: برای استفاده از مجموعه پِک نامه زدیم اما جواب منفی گرفتیم، میک مک درموت را اصلا نمی شناسم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید