فقط با عشق و علاقه می توان در کشتی ماند و کار کرد

به گزارش لیتن، تقی اکبرنژاد در حاشیه اردوی مشترک تیم کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خوشبختانه شاهد تمرینات خوب و بانشاطی هستیم که بصورت مشترک با تیم بزرگسالان در جریان است. ما در حال برگزاری اردوهای آماده سازی تا رقابتهای جهانی جوانان هستیم و روند خوب و مطلوبی را پشت سر می گذرانیم.

فقط با عشق و علاقه می توان در کشتی ماند و کار کرد

وی توضیح داد: با توجه به شرایط کنونی، فعالیت و مربیگری در کشتی به هیچ عنوان بدون عشق و علاقه امکان پذیر نیست. مربیان تیم های ملی در تمامی رده های سنی با همین شرایط وارد این حرفه گردیده اند و مطمئنا برای انتقال تجربیات و علاقه وافری که به رشد و اعتلای کشتی دارند در این عرصه باقی ماندند. مطمئن باشید با هدف رسیدن به منافع شخصی نمی توان مدت زیادی در عرصه مربیگری باقی ماند، چراکه تحمل فشار و سختی های کشتی بدون عشق و علاقه واقعی امکان ندارد.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان در انتها ادامه داد: خانه کشتی تهران روزهای شلوغ و پرترافیکی را پشت سر می گذارد. از یک سو اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در بازیهای آسیایی در حال تمرین هستند و از سویی دیگر آزادکاران تیم های امید و جوانان هم طی تمرینات مشترک در کنار این ملی پوشان حضور دارند. البته با برنامه ریزی دقیق کادرهای فنی این تیمها شاهد روند مطلوبی در تمرینات هستیم و امیدوارم هر کدام از این تیم ها در رقابتهای پیش رو به نتایج قابل قبولی دست یابند.

تیم کشتی آزاد جوانان ایران که به تازگی با کسب پنج مدال طلا و چهار برنز عنوان قهرمانی آسیا را کسب نموده هم اکنون خود را مهیای حضور در رقابتهای جهانی اسلواکی می نماید.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 42

به "فقط با عشق و علاقه می توان در کشتی ماند و کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط با عشق و علاقه می توان در کشتی ماند و کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید