قدردانی ماتا از مورینیو و خوشبینی اش به آینده منچستریونایتد

به گزارش لیتن، خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد از سرمربی پیشین این تیم قدردانی کرد.

قدردانی ماتا از مورینیو و خوشبینی اش به آینده منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران ، خوان ماتا در واکنش به اتفاقات اخیر باشگاه منچستریونایتد که منجر به اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری این تیم به دلیل تداوم نتایج ضعیف شد، در وبلاگ شخصی خود نوشت: قطعاً، هفته سختی برای ما با تغییر سرمربی بود و من دوست دارم از ژوزه بابت جام هایی که با یکدیگر کسب کردیم، تشکر کنم و برای او در آینده آرزوی موفقیت دارم.

منچستریونایتد با روی کار آمدن اولگنار سولسشایر به عنوان سرمربی موقت اکنون وارد فصل جدیدی از تاریخ خود شده و آغاز خیلی خوبی هم با این سرمربی نروژی داشت، به طوری که شیاطین سرخ در اولین بازی با سرمربیگری سولسشایر شنبه شب با نتیجه 5 بر یک میزبان خود، کاردیف سیتی را در هم کوبید تا طرفداران این تیم را نسبت به آینده امیدوارتر کند.

هافبک اسپانیایی سرخپوشان شهر منچستر یادداشت خود را اینطور ادامه داد: اولگنار سولسشایرِ اسطوره ای سرمربی جدید ما است و ما نمی توانستیم آغازی بهتر از این در بازگشت او به باشگاه منچستریونایتد داشته باشیم. پیروزی متقاعد کننده ای مقابل کاردیف سیتی کسب کردیم که این باعث افزایش روحیه ما در روزهای پایانی سال 2018 و البته سال نو میلادی می گردد.

ماتا در بخش پایانی صحبت هایش اعلام نمود: اکنون زمانش رسیده که خوشبین باشیم، نگاهی رو به جلو داشته باشیم و سخت کوشش کنیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم. ما واقعاً انگیزه بالایی داریم تا طرفداران مان را سرگرم کنیم، کسانی که شایسته چیزهای بیشتری هستند.

منچستریونایتد در حالی چهارشنبه شب در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اولدترافورد پذیرای هادرزفیلد است که در حال حاضر با 29 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی این رقابت هاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 159

به "قدردانی ماتا از مورینیو و خوشبینی اش به آینده منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی ماتا از مورینیو و خوشبینی اش به آینده منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید