قول استاندار برای حل مشکل بدهی پدیده به ایگور پراهیچ

به گزارش لیتن، استاندار خراسان رضوی در پاسخ به درخواست طرفداران پدیده قول داد ماجرای بدهی پدیده به ایگور را به زودی حل نماید.

قول استاندار برای حل مشکل بدهی پدیده به ایگور پراهیچ

به گزارش خبرنگاران- منطقه خراسان، ماجرای بدهی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان به ایگور پراهیچ، بازیکن سابق این تیم در فصول چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر بالاخره پس از مدت ها کش و قوس حالا به نقطه ای رسیده که پدیده ای ها سال گذشته در برابر زوران کنژویچ، دیگر بازیکن خارجی خود داشتند.

پدیده بعد از بارها توافق و خلف وعده به واسطه نبود منابع مالی، حالا با خشم ایگور پراهیچ و وکیلش روبه رو شده و گویا آنها به فیفا اعلام نموده اند با توجه به عدم پرداخت مطالبات ایگور، حکم کسر امتیاز اجرا گردد.

پدیده که این فصل با یحیی گل محمدی و تیمی جویای نامش موفق شده تا خاتمه هفته هشتم در صدر جدول قرار گیرد، حالا برای حفظ صدرنشینی نه به برد که به پول احتیاج دارد. مسئله ای که با توافق میان پدیده و ایگور با رقمی حدودا 20 هزار دلاری حل می گردد تا الباقی طلب بازیکن خارجی پدیده توسط فیفا و از محل درآمد این باشگاه از حضور محمدرضا خانزاده در جام جهانی پرداخت گردد.

حالا اما در تازه ترین اتفاق، طرفداران پدیده با درج درخواست خود در صفحه اینستاگرامی استاندار خراسان رضوی سبب شدند تا رشیدیان به این ماجرا واکنش نشان دهد و قول حل شدن این پرونده را بدهد.

رشیدیان در پاسخ به درخواست های بی شمار طرفداران پدیده نوشته: بحث تامین بدهی بازیکن شاکی با یاری بخش صنعت پیگیری و به زودی حل می گردد، نگران نباشید

با این وعده قرص و محکم استاندار خراسان رضوی حالا تنها موضوعی که باقی می ماند، مبحث زمان است. پدیده ای ها فرصت زیادی برای پرداخت پول ایگور ندارند و اگر ظرف 24 ساعت آینده این پول تامین نگردد، معین نیست چه بلایی بر سر صدرنشین فعلی لیگ برتر می آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 111

به "قول استاندار برای حل مشکل بدهی پدیده به ایگور پراهیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول استاندار برای حل مشکل بدهی پدیده به ایگور پراهیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید