محمد نوری: اسماعیلی شبیه جباروف بازی می نماید

به گزارش لیتن، محمد نوری معتقد است که شانس برد استقلال در دربی بیشتر است

محمد نوری: اسماعیلی شبیه جباروف بازی می نماید

به گزارش خبرنگاران ، محمد نوری به عنوان پیشکسوت استقلال دلش نمی خواهد حرف هایی بزند که کلیشه ای باشد. نوری در زمینه بازی دربی اینطور اظهار نظرمی کند:این حرف خیلی تکراری است که این بازی با همه بازی های دیگر متفاوت است و شرایط آن فرق دارد. اما بد نیست من هم یکبار دیگر این صحبت را تکرار کنم. این تنها بازی است که شرایط دو تیم در جدول، آمادگی یا آماده نبودن دو تیم پیش از این بازی و آمار و ارقام هفته های قبل هیچ نقشی در جریان و نتیجه آن ندارد. تنها اتفاقاتی که در مستطیل سبز رقم می خورد می تواند در خاتمه نتیجه این بازی را معین کند. شانس استقلال را برای پیروزی در این بازی بیشتر از پرسپولیس می دانم چون فاکتور انگیزه را برای این بازی نزد بازیکنان آن بیشتر از رقیب می دانم. بازیکنان استقلال می دانند در صورت پیروزی در این بازی همه ناکامی های هفته های قبل جبران خواهد شد.

نوری در ادامه می گوید: در هفته های گذشته معین شد استقلال کمبودهایی در برخی پست ها دارد که شاخص ترین آن یک هافبک بازیساز و یک مهاجم تمام کننده است. هنوز جای خالی تیام و جباروف پر نشده است. تبریزی و الحاجی گرو مهاجمان خوبی هستند اما قدرت چارچوب شناسی تیام را ندارند. بیشترین کارایی آنها تا پشت محوطه جریمه است.

پیشکسوت استقلال در مورد نبود بازیکنی مثل امید ابراهیمی نیز اینطور می گوید: تیم شفر متاسفانه هنوز یک لیدر در میدان ندارد. امید ابراهیمی فقط یک هافبک میانی پر قدرت نبود بلکه او قدرت خوبی در رهبری تیمش داشت و آبی پوشان الان در زمین لیدر ندارند. بازیکنی که به موقع بتواند تیم را به جلو ببرد، به موقع بازی را از سرعت بیندازد و به موقع به بازی سرعت داده و تیم را درون میدان نظم دهد و بازیکنان هم از او تاثیر بگیرند. ضمن این که فصل گذشته جباروف یک بازیساز حرفه ای بود که جای خالی او نیز به خوبی محسوس است.نزدیک ترین بازیکن به جباروف، فرشید اسماعیلی است اما به اعتقاد من شفر باید در نحوه استفاده از او تجدید نظر کند. اسماعیلی در پست مناسبی به کار گرفته نمی گردد و اگر در پست او تجدید نظر گردد قطعا کارایی او بیشتر خواهد بود.

390-10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 89

به "محمد نوری: اسماعیلی شبیه جباروف بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد نوری: اسماعیلی شبیه جباروف بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید