مطالبات آزمایشگاه ها و مراکز درمانی طی 10روز آینده پرداخت می گردد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، محمدتقی نوربخش ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه شبانه روزی تأمین اجتماعی گرمسار در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه فضای تأمین اجتماعی در مقابل تعهدات خود بسیار گسترده است، ابراز داشت: مطالبات بسیاری از مراکز بخش خصوصی، آزمایشگاه ها و مراکز درمانی و بیمارستان های دانشگاهی طی 10 روز آینده پرداخت می گردد.

مطالبات آزمایشگاه ها و مراکز درمانی طی 10روز آینده پرداخت می گردد

وی بابیان اینکه رفع نواقص تجهیزاتی و نیروهای متخصص در مراکز درمانی تأمین اجتماعی گرمسار در دستور کار است، اضافه نمود: طرح های خوبی در حوزه درمان، بیمه ای، اقتصادی و خودکفایی کشور از سوی این سازمان در دست اجرا واقع شده است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور راه اندازی شرکت املاح معدنی و سرمایه گذاری در آرادان را از مهم ترین پروژه های اقتصادی این سازمان برشمرد و ابراز داشت: در این پروژه بالغ بر81 میلیارد تومان سرمایه گذاری گردیده است.

نوربخش در ادامه توضیح داد: فعالیت این شرکت معدنی در راستای خودکفایی، توسعه صادرات، رونق فراوری داخل و رفع نیازهای کشور خواهد بود که برای ساخت این پروژه بازه زمانی 18 ماه برنامه ریزی گردیده است.

وی اضافه نمود: ارزیابی های فنی با حضور کارشناسان فنی در این منطقه بررسی می گردد و اقدامات لازم برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات این سازمان در شهرستان گرمسار صورت خواهد گرفت.

نوربخش افزود: با توجه به اینکه گرمسار و آرادان قطب صنعتی استان سمنان محسوب می شوند تعداد افراد بیمه گردیده نیز قابل توجه است و نواقصی که در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در این منطقه وجود دارد در حوزه تجهیزاتی و نیروهای متخصص رفع می گردد.

به گزارش خبرنگاران توسعه و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی و آزمایشگاه در بخش ایوانکی از مصوبات مهم سفر رئیس سازمان تأمین اجتماعی به غرب استان سمنان بود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 41

به "مطالبات آزمایشگاه ها و مراکز درمانی طی 10روز آینده پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات آزمایشگاه ها و مراکز درمانی طی 10روز آینده پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید