پول یا فوتبال؟ ، وقتی جابر پول را انتخاب کرد

به گزارش لیتن، انصاری باید بین یک نیم فصل تمرین کردن در استقلال به همراه دریافت 700 میلیون تومان و بازی کردن برای یکی از تیم های گسترش فولاد، سپیدرود و چند تیم لیگ دسته اولی مثل اکسین البرز یکی را انتخاب می کرد.

پول یا فوتبال؟ ، وقتی جابر پول را انتخاب کرد

به گزارش خبرنگاران ، جابر انصاری حاضر شد برای اینکه تمام مبلغ قراردادش را از باشگاه استقلال بگیرد، یک نیم فصل را فقط با این تیم تمرین کند و نامش از لیست بازیکنان استقلال خارج گردد. آن موقع او باید بین یک نیم فصل تمرین کردن در استقلال به همراه دریافت 700 میلیون تومان و بازی کردن برای یکی از تیم های گسترش فولاد، سپیدرود و چند تیم لیگ دسته اولی مثل اکسین البرز یکی را انتخاب می کرد. جابر بین پول یا فوتبال، اولی را انتخاب کرد. در شرایطی که می توانست به تیم دیگری برود، بازی کند و از فوتبالش محافظت کند، قبول کرد از لیست خارج گردد اما به پولش برسد.

با خاتمه نقل و انتقالات نام انصاری در فهرست لیگ هجدهم استقلال قرار نگرفت و این بازیکن در جمع آبی پوشان باقی ماند. او باید حداقل تا نیم فصل تمرین کند و مثل سایر بازیکنان پولش را از استقلال بگیرد. البته این احتمال هم وجود دارد که در صورت آسیب دیدگی یا خروج یک بازیکن از فهرست در اواسط فصل، نام او به لیست برگردد اما این احتمال ضعیف است.

آنچه تبعات این تصمیم جابر انصاری را روشن می نماید، این است که آیا بعد از عبور از این مرحله می تواند با آمادگی قبل فوتبال بازی کند.

185 – 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 68

به "پول یا فوتبال؟ ، وقتی جابر پول را انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول یا فوتبال؟ ، وقتی جابر پول را انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید