یاری به بیماران نیازمند در بیمارستان تخصصی رضوی

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، دکتر رضا سعیدی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد:هیچ مرکز درمانی خصوصی دارای واحدی برای امداد نبوده و راه اندازی این کمیته در بیمارستان رضوی تاکنون عایدات فراوانی برای محرومان داشته است.

یاری به بیماران نیازمند در بیمارستان تخصصی رضوی

وی اضافه نمود: بیش از 4 میلیارد تومان با مساعدت پزشکان بیمارستان رضوی و نیز مسئولان بخش های مختلف بیمارستان رضوی در 2 سال اخیر به محرومان و بیماران نیازمند یاری گردیده که این امداد به یاری کمیته مددکاری بیمارستان محقق گردیده است.

مدیرعامل بیمارستان رضوی توضیح داد:خوشبختانه بنیاد سلامت آستان قدس رضوی به دنبال آن است که همه مراحل درمانی بیماران در حوزه گردشگری سلامت از صفر تا صد در مراکز پیشرفته انجام گردد و به این منظور در حال راه اندازی نرم افزارهای پیشرفته ای هستند.

سعیدی گفت: سال گذشته 4 درصد بیماران بیمارستان رضوی مراجعان غیرایرانی بوده اند که 90 درصد این بیماران را عرب زبانان تشکیل داده و بعضا از سایر کشورهای آسیایی و حتی اروپایی مراجعه کننده داشته ایم.

وی گفت:ضریب اشغال تخت ها در بسیاری از بخش های بیمارستان رضوی مانند بخش های مربوط به قلب و اعصاب، هماتولوژی به بالای 95 درصد رسیده است و در برخی از بخش ها مانند بخش اطفال ضریب اشغال تخت ها کمتر است که این آمار نشان از اعتماد بالای بیماران ایرانی و غیرایرانی به این مرکز درمانی دارد.

مدیرعامل بیمارستان رضوی اظهارکرد: دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان رضوی از یکی از کشورهای اروپایی خریداری گردیده است که با قابلیت 512 اسلایس در کشور بی نظیر بوده و اگر تحریم ها مانع نگردد، این دستگاه به زودی وارد کشور گردیده و در این بیمارستان نصب و راه اندازی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 92

به "یاری به بیماران نیازمند در بیمارستان تخصصی رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به بیماران نیازمند در بیمارستان تخصصی رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید