کورتوا: رونالدو اسطوره زنده رئال مادرید است، رابطه خوبی با ناواس دارم

به گزارش لیتن، تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید رابطه خیلی خوبی با هم تیمی کارستاریکایی اش دارد.

کورتوا: رونالدو اسطوره زنده رئال مادرید است، رابطه خوبی با ناواس دارم

به گزارش خبرنگاران، تیبو کورتوا در گفت وگو با روزنامه اسپانیایی ABC چاپ مادرید در خصوص پیوستنش به رئال مادرید گفت: بازیکنی را نمی شناسم که نخواهد برای رئال مادرید بازی کند. من در چلسی خشنود بودم، کاملاً احساس می کردم عضوی از این باشگاه هستم و هم تیمی های فوق العاده ای داشتم. مسئله ای در چلسی نداشتم، اما رئال مادرید به سراغم آمد و نسبت به جذب من علاقه نشان داد و این بزرگترین اتفاقی است که در فوتبال می تواند رخ دهد.

دروازه بان اسپانیایی کهکشانی ها در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 که به همراه اتلتیکومادرید با نتیجه 4 بر یک مغلوب رئال مادرید شدند و از قهرمانی بازماندند، گفت: بازیکنان رئال در رختکن گاهی اوقات شوخی هایی در خصوص آن فینال می نمایند. من به هر تیمی که رفته ام، سعی نموده ام بهترین عملکردم را ارائه بدهم و در خصوص رئال مادرید هم این موضوع صدق می نماید.

وی درباره پرتاب عروسک های موش از جانب هوادران تیم پیشین خود در دربی اخیر مادرید یادآور شد: جو فوق العاده ای در دربی مادرید وجود داشت. همواره احترام زیادی به طرفداران تیم حریف می گذارم و در خصوص طرفداران اتلتیکومادرید هم همینطور خواهم بود. حس بدی در خصوص پرتاب عروسک های موش از جانب آنها نداشتم. سه سال در اتلتیکومادرید بودم و بهترین عملکردم را برای آنها به نمایش گذاشتم و با هم به عناوین قهرمانی هم رسیدیم.

کورتوا در خصوص رابطه اش با دروازه بان کاستاریکایی کهکشانی ها گفت: رابطه من با کیلور ناواس خیلی خوب است. او دروازه بان فوق العاده ای است و از بازی در کنار کیلور احساس خوبی دارم. در حالی که بعضی این چیزها را مشکل می بییند، من به چشم راهکار به آنها نگاه می کنم چون رئال مادرید در هر پستی بازیکنان خوبی دارد.

دروازه بان پیشین چلسی درباره جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید که در تابستان گذشته رخ داد، گفت: رونالدو اسطوره زنده باشگاه رئال مادرید است. بیشتر تاریخچه اخیر باشگاه رئال مادرید با گل هایی که او به ثمر رسانده، نوشته شده است. زمانی که مقابل رئال بازی می کردم از کریستیانو ضربه خورده ام و باید بگویم او بازیکنی فوق العاده ای است، اما موافق یک جمله قدیمی از سانتیاگو برنابئو هستم که می گوید هیچ بازیکنی مهمتر از بازیکنان دیگر نیست.

وی درباره احتمال کسب سه گانه قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری یادآور شد: شی ندارم که رئال مادرید رویای کسب قهرمانی در تمامی رقابت هایی را دارد که در آنها حاضر است و این را هر روز در تمرینات تیم می گردد دید. تیمی داریم که به خوبی بالانس شده و چند بازیکنی داریم که در پست های خود در دنیا بهترین هستند.

تیبو کورتوا در خصوص کار با سولاری گفت: شرایط کنونی تیم دقیقا مثل دورانی بود که خولن لوپتگی سرمربی تیم بود، با این تفاوت که آن زمان اوضاع طبق خواسته ما پیش نمی رفت و چنین چیزهایی را در فوتبال نمی توان شرح داد. گاهی اوقات زمانی که مربی جدید می آید تغییر رادیکالی در تیم صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 190

به "کورتوا: رونالدو اسطوره زنده رئال مادرید است، رابطه خوبی با ناواس دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورتوا: رونالدو اسطوره زنده رئال مادرید است، رابطه خوبی با ناواس دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید