آیا سریال پسران با فصل پنجم به اتمام خواهد رسید؟

به گزارش لیتن، بارها اعلام شده که سریال محبوب پسران پس از پنج فصل به انتها خواهد رسید و این طبق گفته خالق سریال، اریک کریپکی است که پیش از سریال پسران، سریال سوپرنچرال را خلق نموده بود که یکی از برترین سریال های فراطبیعی تاریخ تلویزیون است. او در مصاحبه ای در خصوص اتمام در فصل پنجم سریال پسران گفته که خرسند است که بالاخره می تواند یک داستان را در پنج فصل تمام کند. او قبلا تجربه سریال سوپرنچرال، که نزدیک به پانزده فصل ادامه داشت را داشته که پس از مدتی طولانی، بالاخره پخش آن به انتها رسید. ولی به نظر می رسد که بیلی بوچر، هیویی کمبل و این گروه ضد سوپرهیرو های ما، فقط تا مدتی محدود مهمان ما خواهند بود و با فصل پنجم سریال پسران داستان آن ها به کلی به انتها می رسد.

آیا سریال پسران با فصل پنجم به اتمام خواهد رسید؟

اتمام داستان پسران در برترین نقطه

به گفته کریپلی، عدد پنج و عدد سه برای فیلمنامه نویسان عددی جادویی است؛ بنابراین اینکه به داستان سریال اجازه بدهی که در پنج فصل داستان خود را تکمیل کند، تصمیمی منطقی است. کریپلی در مصاحبه خود گفت:

کریپلی اضافه نمود که اتفاقاتی مجذوب کننده در فصل چهار خواهد افتاد که آن را از فصل های پیشین متفاوت خواهد نمود و این خبر باعث مشتاق شدن بیشتر طرفدارها برای فصل پنجم سریال پسران شد.

فصل چهارم نشانه های سرانجام سریال را دارد

فصل چهارم سریال پسران به شکلی طراحی شده که انگار داریم به سرانجام داستان کلی سریال نزدیک می شویم. اریک کیپلی در مصاحبه خود اضافه نمود:

با اینکه فصل پنجم سریال پسران به عنوان سرانجام این مجموعه عمل خواهد نمود، بدین معنا نیست که لزوما دنیا داخل سریال نیز به سرانجام خواهد رسید. سریال نسل وی که در دنیای سریال پسران رخ می داد و در خصوص دانشجو هایی با قدرت های ماورایی بود، تائید ساخت فصل دوم خودش را نیز گرفته است. بعلاوه یک مجموعه انیمیشنی نیز با موضوع دنیای این سریال در گذشته ساخته شده است و ممکن است که دنباله ای نیز داشته باشد. کریپلی در نهایت اضافه نمود:

با توجه به سابقه این سریال، بسیاری مطمئن هستند که سرانجام سریال چیزی کمتر از خارق العاده و به یادماندنی نخواهد بود؛ و اینکه آیا در انتهای فصل پنجم سریال پسران، انسان های عادی پیروز خواهند بود یا سوپرهیروهای فاسد، غیر قابل حدس است و باید تا اتمام این سریال برای گرفتن پاسخ این سوال صبر کنیم.

منبع: looper

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1403 بروزرسانی: 28 خرداد 1403 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2367

به "آیا سریال پسران با فصل پنجم به اتمام خواهد رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سریال پسران با فصل پنجم به اتمام خواهد رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید