الانترا کوپه فیس لیفت؛ چاشنی اسپرت برای جذابیت کره ای!

به گزارش لیتن، برخلاف رندر های الانترا فیس لیفت که مدتی قبل منتشر شد، در رابطه با تریم کوپه مشاهده می کنیم که طراحی قسمت عقب خودرو نیز میزبان جزئیات تازه و بسیار جذابی است.

الانترا کوپه فیس لیفت؛ چاشنی اسپرت برای جذابیت کره ای!

هیوندای الانترا یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی هیوندای در بازار جهانی است که از سال 1990 تا کنون روی خط فراوری واقع شده است. هیوندای الانترا از سال 2020 در نسل هفتم خود قرار گرفته که حاصل کوشش مهندسان کره ای، سدان بسیار زیبا و جذابی است.

اما با توجه به تغییرات طراحی بویژه در قسمت دماغه بیشتر محصولات تازه هیوندای مانند آزرا گرنجور، کنا و استاریا، انتظار می رود که این موج بروزرسانی وارد خانواده الانترا هم بشود؛ بنابراین براساس تصاویر جاسوسی و سوابق مورد اشاره، رندر تازهی از الانترا کوپه فیس لیفت در نسل هفتم ارائه شده که مشاهده می کنید: برخلاف رندر های الانترا فیس لیفت که مدتی قبل منتشر شد، در رابطه با تریم کوپه مشاهده می کنیم که طراحی قسمت عقب خودرو نیز میزبان جزئیات تازه و بسیار جذابی است.

هر چند رندر ها منبع قابل اعتمادی برای صحبت درباره یک محصول تازه نیستند، اما چون منتشر کننده رندر فیس لیفت تازه هیوندای الانترا، سابقه موفقی در این زمینه داشته و درصد بالایی از پیش بینی هایش درست بوده، رندر های مذکور به شدت مورد توجه رسانه های مطرح خودرویی قرار گرفته و به قول معروف حسابی سر و صدا به راه انداخته است.

در رابطه با پیشرانه احتمالا از همان تپنده 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ که در ولوستر ان و کنا نیز حضور دارند، استفاده خواهد شد. این پیشرانه 276 اسب بخار خروجی دارد. در حالت اوربوست مقدار خروجی به 286 اسب بخار می رسد البته برای بازه زمانی کوتاه که این برای آغاز آتشین یا سبقت ناگهانی کاربرد دارد.

منبع: فرادید
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2266

به "الانترا کوپه فیس لیفت؛ چاشنی اسپرت برای جذابیت کره ای!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الانترا کوپه فیس لیفت؛ چاشنی اسپرت برای جذابیت کره ای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید