انسجام عملی برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب احتیاج است

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، نصرت الله لطفی پیش ازظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساری، یکی از وظایف مشترک کارگروه های مختلف ستاد برنامه ریزی را اندیشه ورزی برشمرد و گفت: شرایطی کنونی استثنایی ترین شرایط است و باید با اتحاد و همدلی از آن عبور کنیم.

انسجام عملی برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب احتیاج است

وی بر لزوم اطلاع رسانی مناسب و گسترده برای حضور پرشور مردم در جشن های انقلاب شد و گفت: علیرغم همه تهدیدها، کارکرد نظام اسلامی روبه فزونی است و تاثیرگذاری زیادی در منطقه دارد.

وی اضافه نمود: در سال های اخیر دشمنان و آمریکا هفت تریلیون دلار در منطقه سرمایه گذاری نموده اند که هیچ دستاوردی برایشان نداشته است و این نشان از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی است.

لطفی ادامه داد: دشمنان بنا دارند تا با القای ناکارآمدی، مردم از نظام اسلامی دلسرد نمایند و باید کوشش کنیم تا با خدمت رسانی بیشتر جلوی توطئه ها و ترفندهای بیگانگان را بگیریم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: حضرت امام راحل برای دفاع از هویت ملی و غیرت ملی قیام نموده بود و باید اندیشه های حضرت امام راحل نشر و ترویج یابد.

وی با عنوان اینکه، همه باید ید واحده باشیم گفت: امروز جای گله و نقدها نیست و احتیاج امروز همدلی و انسجام عملی است تا با سرافرازی از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

لطفی یادآور شد: امروز ایران و اسلام عزیز در معرض جنگ پیچیده قرار گرفته است و در مقام عمل باید انسجام ملی داشته باشیم و باید هرگونه شائبه را کنار بگذاریم و ید واحده باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید براینکه جشن های انقلاب اسلامی باید مردمی برگزار گردد گفت: در عین حال باید از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و انقلابی برای برپایی پرشور برنامه ها بهره گیری گردد.

ویی تبیین دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی را ضرورت جامعه برشمرد و گفت: تبیین کارنامه 40 ساله انقلاب و نظام اسلامی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لطفی ادامه داد: احصاء و پاسخ منطقی و باورپذیر به شبهات اصل مهم دیگری است که باید با استفاده از ابزارهای نوین مورد توجه مسئولان باشد زیرا دشمن در شبکه های مجاری و 300 شبکه فارسی زبان در حال تخریب اندیشه های اسلامی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 81

به "انسجام عملی برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب احتیاج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسجام عملی برای عبور از پیچ تاریخی انقلاب احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید