ببینید؛ تریلر داستانی گاد آو وار رگناروک نبرد کریتوس و ثور را به تصویر می کشد

به گزارش لیتن، در جریان قسمت نو نمایش State of Play، تریلر نوی از بازی گاد آو وار رگناروگ منتشر شد که نبردهای حماسی زیادی از جمله نبرد بین کریتوس و ثور را به نمایش می گذارد.

ببینید؛ تریلر داستانی گاد آو وار رگناروک نبرد کریتوس و ثور را به تصویر می کشد

از آنجایی بسیاری از گیمرها مشتاقانه منتظر نسخه نو سری اکشن گاد آو وار هستند، این تریلر به وسیله بسیاری از آن ها به عنوان برترین بخش نمایش در نظر گرفته شد. همانطور که می دانید، نسخه قبلی سری که در سال 2018 منتشر شد، به عنوان یک ریبوت برای این مجموعه عمل کرد و شروع داستان نوی با الهام از اساطیر نورس بود. حال گاد آو وار رگناروک ماجراجویی های کریتوس و آترئوس را ادامه می دهد تا با شخصیت های این دنیا از جمله ثور، خدای رعد، مبارزه نمایند.

نقطه عطف تریلر سرانجام آن است که در آن کریتوس به سمت عقب روی یک زمین یخ زده می لغزد. در این لحظه دوربین می چرخد و نشان می دهد که حریف او ثور است؛ یکی از آنتاگونیست های اصلی داستان که به علت اتفاقات نسخه قبل، به نظر می رسد که بازیکنان باید با او مبارزه نمایند. سپس کریتوس تبر لوایتان خود را به سمت خدای رعد پرتاب می نماید و از سمت دیگر ثور نیز میولنیر را به رخ می کشد.

از آنجایی که هواداران از زمان سرانجام نسخه قبل، یعنی جایی که ثور به خانه کریتوس آمد و آماده حمله به او و آترئوس بود، در خصوص درگیری اجتناب ناپذیر خدایان جنگ و رعد هیجان زده بودند، این یک راه عالی برای سرانجام دادن به تریلر بود. علاوه بر این، این بخش از تریلر احتمالا هواداران را در خصوص انتشار قسمت بعدی این سری هیجان زده تر می نماید.

علاوه بر مبارزه با ثور، شروع تریلر سوالات زیادی را در خصوص این دنباله ایجاد می نماید. آترئوس در خصوص حفظ اسرار از عزیزان به منظور محافظت از آن ها صحبت می نماید در حالی که کریتوس سلاح های خود را به زمین می اندازد. سپس تریلر به تیر (Tyr) می پردازد که در ماجراجویی کریتوس و آترئوس به آن ها می پیوندد. تیر یک شخصیت مهم از داستان بازی قبلی بود و اگرچه او در آن بازی دیده نشد، اما به نظر می رسد که قرار است در این نسخه در خصوص رابطه او با کریتوس و فرزندش بیشتر بدانیم.

پس از آن، کریتوس با آترئوس در خصوص مخفی نگه داشتن اسرار از او روبرو می گردد، اما آترئوس از پاسخ به او امتناع نموده و در عوض اظهار می نماید که او به به خدای جنگ احتیاج دارد تا به او اعتماد کند. کریتوس پاسخ می دهد که علی رغم اینکه به جهت و رهبری آترئوس اعتقادی ندارد، او را دنبال می نماید و این نشان می دهد که او چقدر بین نسخه قبل و فعلی تغییر نموده است، زیرا در نسخه قبل این کریتوس بود که آترئوس را در سفرشان رهبری می کرد.

در ادامه شاهد شخصیت هایی نظیر فریا در کنار تعدادی والکری و مکان های متفاوتی بودیم که انتظارات را از بازی بیش از پیش بالا می برند. سونی بعلاوه در طول نمایش از یک دسته دوال سنس محدود و نو رونمایی کرد تا با این بازی اکشن و ماجراجویی در آینده بهتر همراه شوید. این دسته دارای رنگ های آبی و سفید است که با بازی به نوعی هماهنگ است. از طرفی از نشان خرس و گرگ برخوردار است که به نوعی نشان دهنده کریتوس و آتروس هستند.

بازی گاد آو وار رگناروک در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای پلی استیشن 4 و 5 منتشر خواهد شد. دسته ذکر شده نیز در روز عرضه بازی در دسترس خواهد بود و پیش خرید آن از 27 سپتامبر (5 مهر) شروع می گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2195

به "ببینید؛ تریلر داستانی گاد آو وار رگناروک نبرد کریتوس و ثور را به تصویر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر داستانی گاد آو وار رگناروک نبرد کریتوس و ثور را به تصویر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید