تور ارزان فیلیپین: برترین مراکز خرید مانیل در فیلیپین

به گزارش لیتن، مراکز خرید مانیل

مانیل، مرکز فیلیپین احتمالا اولین نقطه شما در سفر به این کشور است. جاذبه های زیادی در این شهر موجود می باشند که در کنار آن ها مراکز خرید مانیل نیز دیده می شوند. شما نه تنها به منظور خرید کردن، بلکه به خاطر تجربه بودن در میان مردم فیلیپین و تماشای زندگی روزمره آن ها بهتر است از این جاذبه ها تماشا کنید. این فروشگاه ها، به شما این اطمینان را می دهند که بخشی از فرهنگ و رسم و رسومات فیلیپین هستند. در ادامه همراه با خبرنگاران مراکز خرید مانیل را با هم مرور می کنیم.

تور ارزان فیلیپین: برترین مراکز خرید مانیل در فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

مرکز خرید آسیا | SM Mall of Asia

در میان مردم بومی این مرکز خرید با نام SM MOA شناخته می شوند و در میان مراکز خرید فیلیپین چهارمین فروشگاه بزرگ می باشد. از داخل این فروشگاه می توانید خلیج مالین را ببینید و یک پیاده رو بیرونی به شما دید خوبی از غروب می دهد. این فروگاه سه ساختمان دارد: ساختمان اصلی، مرکز تفریحی و ساختمان های پارکنیگ شمالی و جنوبی.

علاوه بر برندهای معتبری که در اینجا پیدا می کنید می توانید از تفریحاتی نظیر سینمای IMAX، زمین اسکی روی یخ، شهر بازی، مرکز علمی و … لذت ببرید.

مگامال | SM Megamall

فروشگاه مگامال در ماندالویونگ سیتی و در منطقه تجاری اورتیگاس واقع شده است و همواره بعد از ساعات اداری، بسیار شلوغ می باشد. در گذشته این مرکز خرید تنها دو ساختمان داشت که به وسیله یک پل به هم متصل می شدند اما امروزه شما می توانید 5 ساختمان را در اینجا ببینید که به همین علت، مگامال دومین مجموعه بزرگ از مراکز خرید مانیل محسوب می گردد. ساختمانی که بین دو فروشگاه قدیمی به نام Mega Atrium است دارای رستوران های خوبی می باشد.

آخرین موردی که به این مجموعه اضافه شد، به نام ساختمان D یا Fashion Hall شناخته شده است که علاقمندان به مد روز می توانند مغازه های برندهای معروف دنیا را در آن پیدا نمایند.

تفریحاتی که در مگامال می توانید انجام دهید عبارتند از: اسکیت روی یخ، بولینگ، سینما و …

فروشگاه گرین بلت | Greenbelt Mall

اگر در پی یک مجموعه بسیار کامل می شد، حتما از این فروشگاه دیدن کنید. گرین بلت که زیر مجموعه آیالا مالز است، یکی از بهترین فروشگاه های مانیل فیلیپین می باشد که علاوه بر مغازه های گوناگون پر از رستوران، فست فود و کافه است. شما می توانید بسیاری از برندهای معتبر مانند Louis Vuitton، Marc Jacobs و Gucci را در این جا بیابید.

این مجموعه بعلاوه 3 سینمای مدرن را در خود جای داده است. فروشگاهی نیز در کنار این مجموعه واقع شده است و به آن متصل است که کالاهای خانگی، لباس و اجناس دیگری را با قیمت های ارزان در خود جای داده است.

گلوریه تا | Glorietta

از دیگر مراکز خرید مانیل گلوریه تا می باشد که در منطقه تجاری ماکاتی واقع شده است. این جا نقطه دیگری است که می توانید مردم فیلیپین را که برای خرید بعد از ساعت کار آمده اند، دیدن کنید. گلوریه تا از 5 قسمت تشکیل شده که دارای مغازه های گوناگون، فست فود و رستوران های بی شمار، سالن نمایش و سینما و حتی مراکز فیتنس و استادیوم است.

در میان این مجموعه، یک نمایشگاهی است که در طول سال میزبان رویدادهای مختلف، نمایش گاه های مد و … می باشد.

فروشگاه هایی نیز به این مجموعه متصل هستند: The Landmark و SM Makati

فروشگاه اس ام سیتی نورث | SM City North EDSA

SM City North EDSA در میان مراکز خرید مانیل بزرگترین مرکز خرید در فیلیپین و سومین مرکز بزرگ دنیا است. این فروشگاه در تقاطع خیابان شمالی و خیابان EDSA واقع شده است که پنج بخش عمده دارد: Annex، Block، Sky Garden، منطقه داخلی و البته City Center.

سوپرمارکت فروشگاه، فودکورت و سالن سینمای IMAX در City Center واقع شده است. اگر بخواهید کمی هوای تازه بخورید، می توانید به رستوران هایی که در Sky Garden یا باغ آسمان قرار دارند، بروید.

ترینوما | TRINOMA

نام این فروشگاه به معنی مثلث شمال مانیل می باشد. ترینوما یک مجموعه بزرگ است که در مقابل SM City North Edsa واقع شده است. اگر می خواهید یک روز کامل را به خرید و پرسه زدن در میان فروشگاه های مختلف بگذرانید، می توانید این مورد از مراکز خرید در مانیل را انتخاب کنید. این دو فروشگاه به وسیله یک پل پیاده رو به هم متصل شده اند.

سبک ترینوما بسیار جالب است. شما می توانید در این جا آبشارها، باغ های زیبا و … را مشاهده کنید و به یک آرامش بسیار خوب در شهر مانیل دست یابید.

شانگریلا لا پلازا | Shangri-La Plaza

اگر می خواهید کمی از شلوغی و ازدحام مردم دور باشید و یک خرید لوکس و مجلل را داشته باشید حتما از این مرکز خرید بازدید کنید. این فروشگاه، برندهای بسیار گران و مشهوری را در خود جای داده است و در بلوار شاو در شهر مندلویونگ واقع می باشد. شانگریلا لا پلازا مغازه های مختلفی از برندها، زنجیره های خرده فروشی، بوتیک هایی با کیفیت بالا و رستوران های فانتزی را در میان خود جای داده است. این مرکز خرید چهار بخش عمده دارد:

  • The Main Mall
  • North Wing
  • East Wing
  • Shangri-La Plaza

هر خریدار می تواند همه چیزی را که مورد نیازش است در فروشگاه اصلی پیدا کند. این قسمت دارای شش طبقه و زیرزمین باشد، که در آن فود کورت گاردن، سوپر مارکت و دیگر فست فودهای زنجیره ای یافت می گردد. Shangri-La بعلاوه به خاطر سینماهایش مشهور است که هر ماه سپتامبر یک جشنواره فیلم سینمایی را برگزار می نماید.

اورا پریمیر | SM Aura Premier

اولین چیزی که در این مورد از مراکز خرید مانیل نظرتان را جلب می نماید، سبک خاص طراحی اورا پریمیر است. این مرکز خرید فوق العاده به خاطر فضاهای گسترده و ساختمان های بلند هم در Bonifacio Global City و هم در Taguig City، یکی دیگر از منطقه ها تجاری مانیل واقع شده است.

شما برندهای دنیای مانند Forever 21، Uniqlo، Topman، Crate & Barrel و غیره را در اورا پریمیر پیدا می کنید. برای یک تجربه متفاوت به رستورانی که در بالای این ساختمان است بروید و غذایی در آن جا میل کنید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور ارزان فیلیپین: برترین مراکز خرید مانیل در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: برترین مراکز خرید مانیل در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید