تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد و مرکز آموزش مدیریت دولتی منعقد شد

به گزارش لیتن، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش مدیریت دولتی به منظور ایجاد و توسعه همکاری های مطالعاتی و آموزشی منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد و مرکز آموزش مدیریت دولتی منعقد شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در دومین روز از نمایشگاه رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش مدیریت دولتی به منظور ایجاد و توسعه همکاری های مطالعاتی و آموزشی و افزایش عملکرد سازمانی به امضای داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و شهلا سهرابی رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی رسید.

این تفاهم نامه همکاری با هدف تعامل علمی و تبادل ظرفیت های آموزشی موجود به منظور همکاری، توسعه و بهره مندی از توانایی های مهارتی طرفین و ترویج فناوری های نوین آموزشی در حوزه های آموزش های الکترونیکی، برخط یا حضوری منعقد شده است.

از جمله محور ها و زمینه های همکاری تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش مدیریت دولتی می توان به طراحی و برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و کاربردی به صورت مشترک، فراوری محتوا و اشتراک محتوای الکترونیکی یا چند رسانه ای طرفین، شناسایی و استفاده از ظرفیت های اساتید در بستر های آموزشی و مهارتی مشترک، شناسایی ظرفیت های آموزشی متناسب با اکوسیستم شهر ها و استان های کشور و بعلاوه با متناسب با سند آمایش سرزمین و ... اشاره نمود.

شناسایی ظرفیت های الکترونیکی و فناوری جهت برگزاری دوره های آموزشی غیرحضوری (برخط)، همکاری در طراحی، فراوری و ارائه آموزش های مهارتی مورد احتیاج کارکنان، مدیران و نخبگان، همکاری در ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران حرفه ای، زمینه سازی جهت برگزاری همایش ها و کنفرانس ها ملی و بین المللی مشترک و ... از دیگر محور ها و زمینه های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش مدیریت دولتی است.

داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این نشست، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین سیستم یکپارچه آموزشی کشور است که در اقصی نقاط کشور پراکنده است.

وی به امکانات و زیرساخت های واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور اشاره و توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای امکانات، تجهیزات، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و به طوری کلی زیرساخت های عظیمی است که در اختیار رشد و توسعه کشور است.

شهلا سهرابی رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، گفت: امیدواریم بتوانیم به تعامل علمی و تبادل ظرفیت های آموزشی که هدف این تفاهم نامه است، دست یابیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2142

به "تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد و مرکز آموزش مدیریت دولتی منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد و مرکز آموزش مدیریت دولتی منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید