ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد

به گزارش لیتن، مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبایی، ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی را آغاز کرده و این آزمون را 20 اردیبهشت ماه برگزار می کند.

ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه، آزمون تافل زبان را 20 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می کند به طوری که ثبت نام از متقاضیان شرکت در این آزمون تا 14 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش ، شرکت کنندگان در دورۀ آمادگی زبان دانشگاه از 10 نمرۀ کلاسی برخوردار بوده و حضورشان در آزمون رایگان است و 10 نمره کلاسی حداکثر برای دو دوره آزمون به صورت متوالی لحاظ خواهد شد.

لازم به ذکر است ، هزینه شرکت در این آزمون 200 هزار تومان است که 20 درصد تخفیف برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی و 50 درصد تخفیف برای دانشجویان خانواده های شاهد و ایثارگر در نظر گرفته شده است.

این آزمون روز جمعه 20 اردیبهشت سال جاری، ساعت 9 صبح در محل آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی برگزار خواهد شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه آموزشی این مرکز به نشانی: www.training.atu.ac.ir یاwww.otc.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88880993 - 88872058 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 216

به "ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید