جادوی ایرانی مرسدس بنز را به این شکل درآورد، عکس

به گزارش لیتن، منصوری دوباره به سراغ مدلی از مرسدس بنز رفته است. تغییراتی که روی SL 63 مثل چند پروژه اخیر منصوری شدید نبوده و صرفا دستی روی آن کشیده است.

جادوی ایرانی مرسدس بنز را به این شکل درآورد، عکس

امیرمسعود عابدینی: استفاده از ادوات مشکی و مسی رنگ در این تیونینگ بسیار دیده می گردد.

در نمای جلویی شاهد بیشتر شدن پهنای خودرو هستیم.با تغییراتی که در سپر اتفاق افتاده و بعلاوه اضافه شدن لیپ در قسمت پایینی،این بیشتر شدن پهنا به چشم می آید.

لازم نیست به این نکته اشاره کنیم که تقریبا تمام ادوات اضافه شده از جنس فیبرکربن هستند؛چون این سبک همیشگی منصوری است!

جزئیات مسی رنگ به شدت جذابیت این قسمت را بالا برده اند.دو ورودی هوای نو در گوشه های جلوپنجره ایجاد شده است.هوایی که از این قسمت وارد می گردد،از خروجی هوایی که در کاپوت نو آن قرار گرفته است،خارج می گردد.

رینگ های نو 22 اینچی در کنار جزئیات و کلیپرهای مسی رنگ در قسمت کناری خودنمایی می نمایند.

دیفیوزر بزرگ به همراه دو اگزو دوبل و خروجی هوا در نمای عقبی SL 63 به کار رفته اند.چراغ های پشتی کمی تیره تر از نسخه استاندارد شدند.

نمای داخلی با تریم سفید و مشکی رنگ به همراه جزئیات مسی رنگ تغییر نموده است.لوگوی منصوری در جاهای مختلف این کابین دیده می گردد.

جزئیات زیادی از مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده است.احتمالا دو نوع پیشرانه با کد P720 و P850 برای این پروژه قابل سفارش باشد.این بدان معناست که منصوری AMG SL63 را به کمتر از 720 و 850 اسب بخار تنظیم نموده است.

در نسخه استاندارد،موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو، 577 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید.احتمالا شتاب 3.2 ثانیه ای و حتی کمتر،از این خودرو به دست بیاید.

قیمت مرسدس بنز SL 63 منصوری هنوز به طور دقیق اعلام نشده است اما قطعا از قیمت 180 هزار دلاری نسخه استاندارد آن بیشتر است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2278

به "جادوی ایرانی مرسدس بنز را به این شکل درآورد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جادوی ایرانی مرسدس بنز را به این شکل درآورد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید