خبرنگاران در جهت ایجاد امید و نشاط در جامعه گام بردارند

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگار مهر، احمد محسن زاده پیش از ظهر پنج شنبه در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان پل میان مردم و مسئولین در جهت ایجاد امید در جامعه گام بردارند، چرا که امروز جامعه ما بیش از هرچیز نیاز به امید دارد.

خبرنگاران در جهت ایجاد امید و نشاط در جامعه گام بردارند

محسن زاده با بیان اینکه در طول انقلاب ایام مختلفی به نام شخصیت ها و ارگان های مختلف مثل روز شهدا، بسیج، دولت و نماز جمعه ثبت شده است که نشان از اهمیت این روزها دارد افزود: اختصاص یافتن یک روز به خبرنگاران نیز نشان دهنده هویت و جایگاه خبرنگاران است چرا که خبرنگاری ریشه در اسلام دارد و موضوعی نبوده که بعدها به وجود بیاید بلکه پویاتر شده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری از زمان پیامبر نیز وجود داشته است گفت: اصلا اگر خبرنگار نبود مردم خدا را نمی شناختند و اولین خبرنگار پیامبران بوده اند و خبرنگاری از دو رشته و ریشه گرفته شده است معنی اول رشد دهنده جامعه و معنی دیگر خبر اورنده و خبر دهنده است.

امام جمعه نسیم شهر در ادامه با اشاره به اینکه آدم های از خود گذشته وارد این عرصه می شوند گفت: خبرنگاران تصمیم گرفته اند خود را وقف پیشرفت کشور و دیگران کنند و جهالت ها را کمتر کنند و فهم درک را بالا ببرند.

محسن زاده بیان داشت: خبرنگار خوب، خبرنگاری است که زمان، جامعه و حوزه ماموریت خود را خوب بشناسد و دقیقا به جایگاه، شان و منزلت خود توجه داشته باشد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 3

به "خبرنگاران در جهت ایجاد امید و نشاط در جامعه گام بردارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران در جهت ایجاد امید و نشاط در جامعه گام بردارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید