دعوای دو بچه سیاه گوش بامزه بر سر یک خرگوش

به گزارش لیتن، در این چشم انداز فوق العاده نادر، 2 بچه سیاه گوش بامزه بر سر یک بچه خرگوش دعوا می نمایند، بعد از اینکه مادرشان این خرگوش را شکار نموده و آورد.

دعوای دو بچه سیاه گوش بامزه بر سر یک خرگوش

به گزارش خبرنگاران، سیاه گوش ها یا کاراکال ها همواره دیدنی هستند، اما یافتن آن ها سخت است، زیرا آن ها عمدتاً حیوانات شب زی هستند که عموماً تنها هستند، اما ممکن است به صورت جفت زندگی نمایند. آن ها شکارچیان فوق العاده ای هستند و به علت جهش های باورنکردنی خود به خوبی شناخته شده اند، آن ها با پا های قدرتمند خود می توانند به ارتفاع 3 متر (9.8 فوت) بپرند. این روش انتخابی آن ها برای شکار است به ویژه برای پرندگان.

ماریون ولبورن، عکاس و علاقه مند به حیات وحش بسیار خوش شانس بود که این چشم انداز را ثبت کرد و این عکس های شگفت انگیز را به اشتراک گذاشت.

سیاه گوش ها به غیر از پرندگان، جوندگان، پستانداران کوچک و حشرات را نیز شکار می نمایند. جالب اینجاست که کاراکال ها شکارچی های دیگری مانند خدنگ ها (مانگوس) را شکار می نمایند. بچه گربه هایی مانند این ها به ویژه در برابر شکار شدن به وسیله بزرگسالان آسیب پذیر هستند. این حیوانات زیبا در طبیعت به طور میانه حدود 15 سال عمر می نمایند.

یک خرگوش وحشی کوچک به وسیله سیاه گوش مادر گرفتار شد و سپس آن را به توله هایش داد. در نهایت، زمانی که بازی بچه ها با شکار و گلاویز شدنشان با یکدیگر انجام شد، غذای خود را خوردند.

یک کاراکال بچه های خود را کمتر از 3 ماه حمل می نماید و 1 تا 3 بچه به جهان می آورد. بچه گربه ها تا 10 ماه با مادر می مانند. با این حال، این ممکن است - درست مانند هر گونه دیگری - به علت منطقه و شرایط متفاوت باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2199

به "دعوای دو بچه سیاه گوش بامزه بر سر یک خرگوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای دو بچه سیاه گوش بامزه بر سر یک خرگوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید