راه های فارس برای تردد ضروری باز است

به گزارش لیتن، خبرنگاران/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس گفت: تمام راه های مواصلاتی این استان باز است اما از هموطنان درخواست می کنیم از سفرهای غیرضروری و تفریحی اجتناب ورزند.

راه های فارس برای تردد ضروری باز است

علیرضا سیاهپور بعداز ظهر دوشنبه 4 فروردین به خبرنگاران گفت: طی 24 ساعت گذشته و با وجود بارندگی های نسبتا شدید، با کوشش راهداران، تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است و خوشبختانه شمار ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم کاهش دارد.

او اضافه نمود: در محورهای زمینی اقلید، خرم بید، سپیدان و شیراز بارش برف را شاهد بودیم و در بسیاری از محورها هم با بارش باران روبرو بوده ایم.

سیاهپور مجموع راهداران حاضر در راهداری های فارس را ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭950‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر اعلام و اعلام کرد: راهداران در قالب 82 اکیپ و 120 گشت راهداری با استفاده از 450 دستگاه خودرو، خدمات برفروبی و نظارتی خود را در جاده ها انجام می دهند.

او گفت: از ساعت اولیه صبح یکشنبه 3 فروردین برای جلوگیری از یخ زدگی جاده ها نیروهای راهداری اقدام به نمک پاشی محورهای مواصلاتی استان کردند و زمینه اسکان موقت نیز فراهم شده است تا در صورت احتیاج، انجام گردد.

سیاهپور با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه نظیر ضدعفونی راهدارخانه و خودروهای راهداری نیز اجرا شده و تداوم دارد، تاکید نمود که هموطنان در این ایام باید از انجام هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 958

به "راه های فارس برای تردد ضروری باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های فارس برای تردد ضروری باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید