سامان دهی ذخیره فیلم و عکس با فوتواستیک

به گزارش لیتن، فیلم ها و عکس هایتان را با فوتواستیک ساماندهی کنید

محققان پیروز به ساخت یک قطعه الکتریکی نو شدند که همچون Cloud عمل نموده و قابلیت ذخیره و نگهداری حجم زیادی از عکس ها و فیلم ها را دارد. این قطعه که فوتواستی (Photo Stick) با ظاهری شبیه به USB معمولی نام دارد، احتیاج کاربران را به استفاده از فضای یک یا چند رایانه برای ذخیره عکس و فیلم از بین می برد. این قطعه می تواند رقیبی بسیار مناسب برای برنامه های سازمان دهنده عکس های دیجیتال باشد که با قیمت های بالا حدود 500 تا 2000 دلار در بازار موجود هستند.

سامان دهی ذخیره فیلم و عکس با فوتواستیک

این دستگاه فوق العاده مقرون به صرفه تازه و شگفت انگیز تنها محصولی است که می تواند حدود 60 هزار عکس و فیلم را بدون هیچ مسئله ای در خود ذخیره کند. فوتواستیک که به میزان انگشت شصت دست است، تمامی عکس ها و فیلم های کاربر را سازمان دهی نموده و بدون احتیاج به یک فرایند وقت گیر در چشم برهم زدنی از آنها نسخه پشتیبان آماده می نماید. عملکرد این دستگاه بسیار آسان و بی دردسر است و کاربر تنها آن را به رایانه خود متصل کند. فوتواستیک هم روی سیستم عامل Mac و هم ویندوز عمل می نماید.

بعد از اتصال آن به رایانه کافی است برنامه این دستگاه را باز نموده و تنها با یک کلیک از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این دستگاه تنها با یک کلیک عمل نموده و احتیاجی به انجام هیچ کار دیگری نیست. فوتواستیک فورا تمام رایانه کاربر را اسکن نموده و تمام فایل ها و پوشه های موجود در رایانه را برای یافتن عکس ها و فیلم ها جست وجو می نماید سپس تمامی عکس ها و فیلم ها را به طور اتوماتیک در حافظه امن و مطمئن خود ذخیره می نماید.

علاوه بر آن تمامی گزینه های تکراری را شناسایی نموده و به طور اتوماتیک تنها یک نسخه از آن را در خود ذخیره می نماید که این کار موجب صرفه جویی در فضای موجود و به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی می گردد. شما می توانید از این دستگاه روی چندین رایانه به کار ببرید. این حافظه خارق العاده عکس ها و فیلم های هر رایانه را به طور جداگانه سازمان داده و با نام مخصوص خود که شما در ابتدای کار به آن معرفی نموده اید در خود ذخیره می نماید. این کاری است که یو اس بی های معمولی و هاردهای اکسترنال گران قیمت نیز نمی توانند عملی نمایند.

قیمت این دستگاه باارزش بسیار مناسب بوده و شما تنها با پرداخت 99/ 34 دلار می توانید نسخه 32 گیگابایتی این حافظه جانبی را خرید نموده و حدود 3500 عکس و فیلم ارزشمند خود را با خیال راحت و بدون هیچ دردسری ذخیره کنید. ضمناً شما تنها با پرداخت 15 دلار بیشتر، می توانید نسخه 64 گیگابایتی آن را تهیه نموده و ظرفیت دستگاه خود را دو برابر کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2108

به "سامان دهی ذخیره فیلم و عکس با فوتواستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان دهی ذخیره فیلم و عکس با فوتواستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید