مشت زدن سگ وحشی به کفتار!

به گزارش لیتن، دسته ای از سگ های وحشی و کفتار ها در حیات وحش آفریقا رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و سگ های وحشی با پنجه هایی خود ضرباتی به سر و صورت کفتار ها وارد کردند.

مشت زدن سگ وحشی به کفتار!

به گزارش خبرنگاران، مرل فوت 56 ساله، یک متخصص ارتباطات که این فیلم خنده دار را در حین رانندگی در حیات وحش سابی سند آفریقای جنوبی ضبط نموده در این باره گفت: ما می توانستیم فریاد های وحشتناک کفتار ها را بشنویم قبل از اینکه به این برخورد عجیب و غریب بین 12 سگ وحشی و شش کفتار برسیم. سگ ها با بازیگوشی با یکدیگر در زمینی باز می دویدند، در حالی که کفتار ها دور آن ها می چرخیدند. به نظر می رسید که سگ ها از آزار کفتار ها شادمان بودند.

ما مطمئن نبودیم که چرا نبرد سرزمینی در حال وقوع است، اما هیچ یک از طرفین عقب نشینی نکردند و آنجا را ترک نکردند. ما حدود 30 دقیقه این مسابقه بامزه بوکس را دیدن کردیم، هنوز هم ادامه داشت که بالاخره رفتیم.

سگ ها آنقدر بی خیال و بازیگوش بودند که مرا یاد سگ های خانگی می اندازند که در پارک های شهر ما در آستین استان تگزاس بازی می کردند. کفتار ها رفتاری برعکس از خود نشان دادند، عصبی، حسادت؛ و از اینکه این رویارویی هرگز شرورانه نشد، شگفت زده شدیم.

صبح روز بعد، همان دسته سگ های وحشی را دیدن کردیم که یک ایمپالا نر بالغ را شکار و کشتند. آن ها در یک گروه دیوانه وحشی بر روی حیوان فرود آمدند و در عرض چند دقیقه آن را خوردند. این یک تضاد شگفت انگیز با رفتاری بود که روز قبل دیدیم.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2175

به "مشت زدن سگ وحشی به کفتار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشت زدن سگ وحشی به کفتار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید