معرفی هتل پولمن بانکوک جی در تایلند

به گزارش لیتن، معرفی هتل پولمن بانکوک جی (Pullman بانکوک G)

شهر زیبای بانکوک یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری آسیا است. شهری که می توانید در آن با سنت ها و غذاهای خوش رنگ و طعم آسیایی بیشتر آشنا شوید و در بازارهای محلی و رنگارنگ آن قدم بزنید. اگر شیفته بازارهای قایقی و سنتی این شهر و فرهنگ غنی و جاذبه های بی شمارش شده اید، بهتر است یک اقامت فراموش نشدنی را در شهر فرشته ها به خودتان هدیه بدهید. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با هتل پولمن بانکوک جی در تایلند آشنا کنیم.

معرفی هتل پولمن بانکوک جی در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

معرفی هتل پولمن بانکوک جی

هتل 5 ستاره پولمن بانکوک جی، از هتل های مدرن و لوکس شهر بانکوک است که با معماری مدرن و زیبا و امکانات مناسب، از بهترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل در نزدیکی معروف ترین مراکز خرید و تفریحی منطقه سیلوم شهر بانکوک قرار گرفته است . با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل، می توانید به ایستگاه قطار هوایی چونگ نونسی (Chong Nonsi) برسید. همچنین با 10 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه متروی زیرزمینی سیلوم (Silom) برسید که دسترسی خوبی به دیدنی های معروف شهر دارد.

فاصله هتل پولمن بانکوک جی تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی تنها 15 دقیقه است. این هتل همچنین بهترین قیمت را به نسبت امکانات لوکس خود ارایه می دهد.

فضای داخلی هتل

طراحی فضای داخلی هتل، کاملا نمایانگر یک هتل لوکس و مدرن و در عین حال ساده است. سادگی و زیبایی این هتل چیزی است که به آن تجمل بخشیده است. اتاق های نورگیر با چیدمان های ساده که باعث بزرگتر نشان دادن فضا شده اند، از ویژگی های طراحی داخلی هتل پولمن بانکوک جی است. در این هتل می توانید اقامتی کاملا آرامش بخش را تجربه کنید.

اتاق های هتل

این هتل 37 طبقه در مجموع 469 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: ضبط صوت، حمام و حمام بخار، چک این اختصاصی، بالش های مخصوص، سشوار، رادیو، اتاق کنفرانس، تلویزیون، تخت کینگ سایز، کافی شاپ و تلفن می گردد. همچنین تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل شامل اتاق های جی دیلاکس 34 متری در طبقات 18 تا 26، اتاق های پریمیوم دیلاکس 34 متری در طبقات 28 تا 31، اتاق های اکزکیوتیو 34 متری در طبقات 27 تا 36، سوییت های جی 77 تا 165 متری در طبقات 18 تا 22، سوییت های اکزکیوتیو 77 تا 165 متری در طبقات 29 تا 35 و اکزکیوتیو کلاب لانژ در طبقه 27 ام می گردد.

غذای هتل

رستوران Mistral در طبقه دوم هتل، با انواع غذاهای آسیایی و غربی و بوفه صبحانه، در تمام روز آماده پذیرایی است. ساعت نهار این رستوران از 12 ظهر تا 2 و نیم بعدازظهر است. رستوران Scarlett نیز در طبقه 37 ام با نمایی بی نظیر از شهر بانکوک قرار گرفته است و بهترین رستوران بام شهر بنکوک به شمار می آید. فست فود 25 Degrees این هتل هم بهترین همبرگر های شهر بانکوک را عرضه می نماید.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات این هتل شامل باشگاه، استخر، خدمات ورزش و تفریح کودک، خشکشویی، آرایشگاه، فروشگاه، صرافی، خدمات پزشکی، کافه، هواساز اختصاصی ساحل و خدمات و رزرو 24 ساعته می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 448

به "معرفی هتل پولمن بانکوک جی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل پولمن بانکوک جی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید