تور مجارستان ارزان: معرفی هتل 4 ستاره سیتی این در بوداپست

به گزارش لیتن، هتل سیتی این بوداپست | Hotel City Inn

از این هتل 4 ستاره به راحتی با اتوبوس می توانید به جاذبه های مطرح شهر بوداپست بروید. هتل سیتی این بوداپست Hotel City Inn از مراکز خرید 100 متر فاصله داشته و تا ایستگاه مترو تنها 500 متر فاصله دارد که شما را به دیگر منطقه ها شهر متصل نگه می دارد. تراس مبله شده بر روی پشت بام هتل، مکانی برای نشستن و لذت بردن از نمای شهر می باشد. در متن زیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل زیبا تا دیدنی های بوداپست را به تفصیل بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا به آنالیز هتل سیتی این بوداپست بپردازیم.

تور مجارستان ارزان: معرفی هتل 4 ستاره سیتی این در بوداپست

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

خدمات رفاهی هتل سیتی این بوداپست

یک ایستگاه کامپیوتر و اینترنت رایگان وای فای شما را به شبکه جهانی متصل نگه می دارد. امکانات رفاهی تجاری در این هتل 6 طبقه شامل یک مرکز تجاری شبانه روزی، 42 مترمربع فضای کنفرانس، 3 اتاق دیدار و خدمات فکس و فتوکپی می باشد. پذیرش مهربان هتل، خدماتی همانند یاری به تور و گشت های درون شهری، بلیط وسایل حمل و نقل عمومی و جاذبه های شهر، خدمات دربان و انبار چمدان را ارائه می دهد. با پرداخت هزینه اضافی، ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل و نقل به اطراف، به شما مهمانان تعلق می گیرد. پارکینگ خصوصی رزرو شده نیز در دسترس است همچنان که یک پارکینگ گاراژی و محلی برای پارک در خیابان نیز وجود دارد.

در هتل سیتی این بوداپست مناطقی برای افراد غیر سیگاری طراحی شده است. ورود به هتل سیتی این بوداپست در ساعت 2 بعد از ظهر آغاز شده و تا ساعت 10 شب ادامه می یابد. برای خروج، حتما باید تا ساعت 10 صبح اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به 5 زبان مجاری، اسپانیایی، ایتالیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می نمایند. پرس شلوار و واکس کفش رایگان در اختیارتان می گیرد. دیگر امکانات هتل را نام می بریم:

  • کرایه ماشین
  • روزنامه رایگان در لابی
  • تهویه مطبوع
  • آسانسور
  • خدمات خشکشویی، اتوشویی، اتوکشی با پرداخت جداگانه
  • نظافت رایگان و روزانه اتاق ها
  • ممنوع بودن ورود حیوانات
  • امکاناتی برای مهمانان کم توان یا ناتوان

امکانات تفریحی هتل سیتی این بوداپست

باشگاه تناسب اندام هتل کاملا مجهز شده است و حوله و کمد دارای قفل در اختیارتان قرار می دهد. برای برطرف خستگی به سونای هتل بروید. تراس و باغ هتل، در حیاط خلوت قرار گرفته است و برای بچه ها وسیله بازی نیز دارد. گشت های یک روزه درون شهری را از میز پذیرش درخواست دهید.

رستوران هتل:

بوفه صبحانه گرم و سردی هر روز صبح مهیا و سرو می گردد. در شعاع 300 متری هتل، کافه ها و رستوران های متنوعی قرار گرفته است که می توانید برای دیگر وعده های غذایی خود به آن مکان ها بروید. به عنوان مثال رستوران کمپوت بیسترو Kompót Bisztró و کافه ملینار Mlinar Café در 100 متری هتل قرار گرفته اند. اگر احتیاج به سوپرمارکت داشتید می توانید در اطراف هتل یکی پیدا کنید.

امکانات اتاق های هتل

تمام دیوارهای 66 اتاق هتل، ضد صدا بوده و دارای تهویه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان و یخچالی کوچک می باشند. تخت رایگان اضافه فنری، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت و مبلمان راحتی درون این فضاها قرار داده شده است. می توانید اتاق های به هم مرتبط رزرو کنید. نظافت اتاق ها روزانه انجام می گردد و پرده های ضخیم پنجره ها را پوشانده است. برای خانواده های مهمان، تخت نوزاد رایگان در اختیارشان قرار داده می گردد.

دمای اتاق را می توانید از درون خود اتاق تنظیم کنید. حمام ها خصوصی بوده و دوش یا وان دارند. برای امنیت وسایل شما، گاوصندوقی دیجیتالی در اتاق گذاشته شده است. در حمام خصوصی، حوله دست و صورت و سشوار به همراه وسایل بهداشتی-آرایشی رایگان قرار گرفته است. برای رزرو اتاق در هتل سیتی این بوداپست یا تماشا عکس های بیشتری از آن، به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل سیتی این بوداپست

  • سوپریر دبل یا اتاق دوقلو: 22 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره و حمام خصوصی دارد.
  • آپارتمان سوپریر: 38 مترمربع متراژ، حمام خصوصی و دو تخت یک نفره با یک تخت مبلی دارد.
  • دبل یا اتاق دوقلو: متراژ آن 20 مترمربع بوده و دو تخت یک نفره درون اتاق گذاشته شده است. این اتاق حمام خصوصی هم دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بوداپست

با قدم زدن در اطراف هتل عاشق این محله می شوید. جاذبه هایی همانند میدان کوروین و موزه هنر تا هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی دارد. ایستگاه مترو کوروین-نژید تا هتل 400 متر فاصله داشته که با 5 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. سپس می توانید به دیگر جاذبه های شهر نیز دسترسی داشته باشید.

  • موزه ملی مجارستان: فاصله این موزه تا هتل، 1.2 کیلومتر بوده که با ماشین 4 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید پیاده روی کنید، حدود 17 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس خط M3، شما را 10 دقیقه ای به این مکان می رساند.
  • سالن بازار بزرگ: 1.2 کیلومتر بوده که پیاده حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به این سالن برسید. اگر تاکسی بگیرید، 5 دقیقه در راه خواهید بود. نصف جهت را می توانید با اتوبوس بروید که در این صورت 13 دقیقه ای به بازار می رسید.
  • باغ کارولی: 1.4 کیلومتر بوده که پیاده حدود 20 دقیقه و تاکسی، 8 دقیقه ای شما را به محل می رساند. نصف جهت را می توانید با اتوبوس M3 بروید که تا 13 دقیقه ای به بازار برسید.
  • صومعه خیابان دهانی: این صومعه، 1.6 کیلومتر تا شما فاصله داشته و با ماشین 7 دقیقه و با اتوبوس 13 دقیقه راه خواهد بود. با 25 دقیقه پیاده روی نیز به این صومعه می رسید.
  • قلعه سیتادلا: 2.2 کیلومتر از شما فاصله دارد. با ماشین 11 دقیقه راه خواهد بود. با پیاده روی در مدت زمان 35 دقیقه به این قلعه می رسید.
  • خانه اپرا استیت: 2.3 کیلومتر دورتر است که با ماشین 8 دقیقه راه خواهد بود. با پای پیاده طی این جهت 35 دقیقه طول می کشد. با اتوبوس هم در مدت 20 دقیقه به این مکان می رسید.
  • گنبد باسیلیکای سنت استفان: 2.4 کیلومتر از محل اقامتگاه شما، دورتر است که پیاده حدود 37 دقیقه و با تاکسی 7 دقیقه طول می کشد تا به این گنبد 96 متری برسید.
  • : 2.8 کیلومتر دورتر است که پیاده حدود 45 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه طول می کشد تا به این ساختمان برسید.
  • ساختمان مجلس مجارستانی: 3.3 کیلومتر فاصله دارد که پیاده حدود 45 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه طول می کشد تا به این ساختمان برسید.
  • ایستگاه قطار کلتی: 1.8 کیلومتر می باشد که پیاده حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید. با تاکسی طی کردن این جهت، 8 دقیقه طول می کشد.
  • میدان قهرمانان: 3.4 کیلومتر دورتر از شما بوده و پیاده 50 دقیقه و با تاکسی 11 دقیقه ای به این میدان می رسید.
  • کلیسا متیاس: 3.5 کیلومتر دورتر از شما بوده که با اتوبوس 30 دقیقه ای و با تاکسی 17 دقیقه ای به این کلیسا می رسید.
  • : برای رفتن از فرودگاه تا هتل که 15.2 کیلومتر فاصله دارد، 21 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل سیتی این بوداپست

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مجارستان 1082، فوتو یو.55، بوداپست

Budapest, Futó u. 55, 1082 Hungary

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2058

به "تور مجارستان ارزان: معرفی هتل 4 ستاره سیتی این در بوداپست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان ارزان: معرفی هتل 4 ستاره سیتی این در بوداپست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید