ممنوع بود یا محروم؟ ، صداهایی که از آنتن جدا نمی شوند

به گزارش لیتن، ممنوع شدن صدای یک خواننده محبوب و محروم شدن یک گزارشگر پرحاشیه دو خبر پربازدید و جنجالی چند روز اخیر بود که نادرست بودن آنها با روی آنتن رفتن صدای هر دو در کمتر از سه ساعت آشکار شد.

ممنوع بود یا محروم؟ ، صداهایی که از آنتن جدا نمی شوند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، هر چند صدای محسن چاوشی در روزهای اخیر بارها از شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو پخش شده و به گوش مردم رسیده بود اما هیجان انتشار شایعه هایی با کلیدواژه ممنوع همچنان بیش از واقعیت به دل می نشیند. از همین رو بود که انتشار شایعه پخش صدای چاوشی در رادیو و تلویزیون ممنوع شد در قالب خبر رسمی بسیار در شبکه های رسمی و غیررسمی و فضای مجازی بازتاب یافت.

  • گزارشگر جنجالی سه سال محروم شد

از سوی دیگر، روز گذشته خبر رسید گزارشگر جنجالی شبکه های سه و ورزش و چند تلویزیون اینترنتی به دلایلی در دادگاه به یک سال زندان محکوم شده و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم او را سه سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم نموده است. به این ترتیب، به نظر می رسید عمر گزارش های جنجالی عباس قانع زودتر از آنچه تصور می شد به انتها آمده و دست کم یک تا سه سال آینده هیچ برنامه ای با صدا و تصویر او از قاب تلویزیون پخش نمی گردد.

اما آنچه بین ساعت های 20 تا 23 روز سه شنبه در تلویزیون گذشت، نشان داد حتی خبررسانی های رسمی هم می توانند قابل اعتماد نباشند و رسانه ها به شایعه بیش از خبر و واقعیت اهمیت بدهند. حوالی ساعت 20:30 صدای چاوشی از سریال دیوار به دیوار به گوش رسید و کمتر از 150 دقیقه بعد بازی بوروسیا دورتموند و لایپزیگ با گزارش قانع از شبکه ورزش روی آنتن رفت و آنقدر پرگل و تماشایی بود که زمینه برای شیرین کاری های همیشگی این گزارشگر پرهیاهو فراهم باشد.

حالا مردم مانده اند و شایعه هایی که گاه و بی گاه از مسیرهای رسمی و غیررسمی در قالب خبر سربرمی آورند و پس از آشکار شدن نادرست بودن شان بسان همواره در افق محو می شوند. دیروز نوبت بازی با مرگ بزرگان سینما بود، امروز نوبت ممنوع و محروم شدن چاوشی و قانع است و فردا لابد یک موضوع تازه از گوشه ای دیگر رخ می کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 743

به "ممنوع بود یا محروم؟ ، صداهایی که از آنتن جدا نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوع بود یا محروم؟ ، صداهایی که از آنتن جدا نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید