هتل رکسوس پرا استانبول ، برترین هتل های استانبول (تور ارزان استانبول)

به گزارش لیتن، از قدیمی ترین، اولین و برترین هتل های استانبول ترکیه، هتل رکسوس پرا استانبول نام دارد. این هتل در منطقه پرا واقع شده است و در فاصله بسیار نزدیکی نسبت به خیابان استقلال قرار گرفته است. حدودا با 3 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به خیابان استقلال دسترسی پیدا کرد. دسترسی به منطقه ها گردشگری مرکزی استانبول در کشور ترکیه از این هتل به راحتی صورت می گیرد. این هتل، چسبیده به سفارت انگلستان است و به حیاط آن دید دارد. در کنار این هتل بعلاوه یکی از قدیمی ترین و زیباترین کلیساهای استانبول ترکیه وجود دارد. این هتل نمادی از فرهنگ، تاریخ، تفریح و زیبایی ترکیه است. از طبقه سوم به بعد هتل می توان چشم انداز زیبایی از شهر را که شامل گلدن هورن نیز می گردد را دید. غروب آفتاب بسیار زیبایی را نیز از گلدن هورن می توان مشاهده کرد. اگر می خواهید که برای اقامت در استانبول ترکیه، این هتل را انتخاب کنید، با خبرنگاران همراه باشید.

هتل رکسوس پرا استانبول ، برترین هتل های استانبول (تور ارزان استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

معرفی هتل

هتل رکسوس پرا که از زیباترین هتل های استانبول می باشد، دارای 116 تاق و 21 سوئیت است. اتاق های این هتل، متفاوت می باشند، به طور مثال اتاق های دلوکس معمولی با متراژ 28 الی 35 متر مربع که به گلدن هورن یا شاخ طلایی دید دارند، اتاق های افراد معلول با متراژ 28 الی 35 متر مربع، جونیور سوییت 50 متر مربعی، سوییت خانوادگی 50 متر مربعی با دو اتاق خواب، استودیو سوییت 46 متر مربعی با یک اتاق خواب و تراس، سوییت سوپریور 70 متر مربعی و یک اتاق خواب، گرند سویت 80 متر مربعی با دو اتاق خواب. تمامی اتاق های این هتل دارای امکانات و تجهیزات جداگانه ای مانند مینی بار، سیستم تهویه هوا، صندوق ایمنی و دیگر چیزها می باشند.

امکانات هتل رکسوس پرا استانبول

هتل رکسوس پرا دارای چندین رستوران و کافی شاپ می باشد. برترین رستوران آن، رستورانی در طبقه آخر هتل است که چشم انداز بسیار زیبایی دارد. بعلاوه در این رستوران موسیقی زنده نیز برپاست. از جمله امکانات این هتل می توان به سالن 600 متر مربعی ماساژ آن اشاره نمود. انواع ماساژها از جمله تایلندی، بالی، کلاسیک و ... را می توان در این هتل تجربه کرد. بعلاوه در این هتل، استخر، سونا و سالن ورزشی نیز وجود دارد. با همه این تفاسیر، برای اقامت در استانبول، هتل رکسوس پرا یکی از برترین گزینه ها می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2246

به "هتل رکسوس پرا استانبول ، برترین هتل های استانبول (تور ارزان استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رکسوس پرا استانبول ، برترین هتل های استانبول (تور ارزان استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید