ولوو و اسکایپ با یکدیگر وارد همکاری می شوند

به گزارش لیتن، با توجه به سابقه درخشان ولوو در زمینه ایمنی، به نظر می رسد این کمپانی در حال تفکر بر ایمنی قرار دادن برنامه اسکایپ بر روی خودروهای لوکس خود است. این خودروساز سوئدی به همراه مایکروسافت، از یکپارچگی این برنامه برای اولین بار در صنعت خودرو جهت استفاده برای مقاصد تجاری، در سری پرچم دار و لوکس 90 اطلاع داد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

ولوو و اسکایپ با یکدیگر وارد همکاری می شوند

آندرس تیلمان، نایب رئیس بخش ارتباط با مصرف نمایندگان ولوو، در این باره می گوید:

همه ما این لحظه را تجربه نموده ایم؛ سوار بر یک خودرو شده و در حال اتصال به کنفرانسی تلفنی هستیم؛ اما شاید در لحظه ای که سعی در اتصال به کنفرانس تلفنی داریم، رمز ورود به حساب کاربری مان یادمان رفته است یا تلفن همراه از دست مان رها شده است. این روش برترین راه برای آغاز یک کنفرانس تلفنی مهم در خودرو به حساب نمی آید. همه این اتفاقات در لحظه ای رخ خواهد داد که حواس شما باید به جاده باشد. با اضافه شدن اسکایپ برای مقاصد تجاری در خودروها، همه این مسائل از میان خواهد برداشت.

این ویژگی به سرنشینان خودروهای S90،V90 و XC90 اجازه خواهد داد که تنها با لمس صفحه نمایش میانی کنسول، جزئیات کنفرانس های آینده را مشاهده نمایند و به کنفرانس ها وصل شوند؛ حتی امکان ذخیره یادداشت های صوتی برای استفاده های آینده امکان پذیر خواهد بود.

اگرچه جزئیات دقیقی درباره این برنامه اعلام نشده است؛ اما به نظر می رسد این برنامه فقط محدود به تماس های صوتی بوده و خبری از تماس های ویدیویی نیست.

هرچند ویدیوکنفرانس اساساً ساخته اسکایپ است؛ اما نسخه های موجود در خودرو این قابلیت را ندارند تا از پتانسیل حواس پرتی آن ها کم شده و امنیت استفاده از آن در یک وسیله نقلیه را بالا ببرد؛ حتی ایمن تر از تلفن همراه که در حال رانندگی باعث بروز حادثه می گردد.

همراه با یکپارچه سازی اسکایپ برای مقاصد تجاری در خودروها، ولوو در آینده در پی یکپارچه سازی کورتانا دستیار شخصی دیجیتال با خودروهای خود است. همچون آمازون الکسا و پلتفرم سیری اپل، ولوو نیز در پی استفاده از سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت است تا قابلیت تشخیص صدا و بینش اطلاعات جهت پیش بینی نیازهای مردم در زندگی روزمره را در خودروهای خود ارائه کند. طبق گزارش، ولوو تأیید کرد که ویدیوکنفرانس در نسخه خودرویی اسکایپ، پشتیبانی نخواهد شد.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2036

به "ولوو و اسکایپ با یکدیگر وارد همکاری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولوو و اسکایپ با یکدیگر وارد همکاری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید