کارشناس تلویزیون مصر: کی روش عصبی و مضطرب است و هیچ تاکتیکی ندارد

به گزارش لیتن، کارشناس تلویزیون مصر با انتقاد از عملکرد سرمربی پرتغالی تیم ملی این کشور گفت که کی روش برنامه و تاکتیکی ندارد.

کارشناس تلویزیون مصر: کی روش عصبی و مضطرب است و هیچ تاکتیکی ندارد

به گزارش خبرنگاران، احمد شوبیر کارشناس مطرح تلویزیون مصر در مورد عملکرد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این کشور گفت: کی روش بعد از بازی مدعی شده داور تمرکز بازیکنانش را گرفت و موجب شکست ما برابر تونس شد. داور این مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و در حدی نبود که بتواند این بازی را مدیریت کند اما اشتباه تاثیرگذاری نداشت که در نتیجه بازی اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: کی روش در کنار زمین عصبی و مضطرب است و این مسئله را در بازی مقابل اردن هم دیدیم. او یک مشکل دارد ، اینکه تنها می تواند یک سبک و سیستم را در بازی تیمش اجرا کند. تیم ملی مصر با راهنمایی او مثل یک کتاب بازی است که به راحتی خوانده می گردد و شما شاهد هیچ تنوع تاکتیکی نیستید برخلاف موسیمانی سرمربی تیم الاهلی که شاگردانش با روش ها و سبک های متنوعی بازی می نمایند.

کارشناس تلویزیون مصر گفت: تیم ملی در بازی مقابل تونس تنها دو موقعیت برای گل زنی داشت و شما هیچ برنامه تاکتیکی در این مسابقه نمی دیدید. خدا به کی روش رحم نموده که در مرحله انتخابی جام جهانی با هیچ تیم قدرتمندی بازی نکردیم. تنها مقابل همین دو تیم تونست و الجزایر قرار گرفتیم که آنها هم فقط 4 بازیکن اصلی خودشان را به همراه داشتند و سایر نفراتشان غایب بودند.

شوبیر در خاتمه گفت: زیرک کسی است که از اشتباهات خودش درس بگیرد و نادان کسی است که همچنان بر روی تکرار اشتباهاتش اصرار و لجاجت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1988

به "کارشناس تلویزیون مصر: کی روش عصبی و مضطرب است و هیچ تاکتیکی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناس تلویزیون مصر: کی روش عصبی و مضطرب است و هیچ تاکتیکی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید