آخرین شرایط بازسازی خانه معروف به دائی جان ناپلئون در پایتخت

به گزارش لیتن، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره آخرین شرایط خانه اتحادیه و فرایند بازسازی آن شرح داد.

آخرین شرایط بازسازی خانه معروف به دائی جان ناپلئون در پایتخت

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، خانه اتحادیه یکی از عمارت های تاریخی و ثبت شده تهران است که میان دو خیابان لاله زار و فردوسی واقع شده است. این خانه در میان مردم به خانه دائی جان ناپلئون معروف است چرا که سریال معروف دائی جان ناپلئون ساخته ناصر تقوایی در این خانه فلیمبرداری شده است.

خانه اتحادیه قرار است به موزه ای برای تهران با موضوع معرفی، مشاهیر و جاذبه های پایتخت تبدیل گردد.

خبرنگاران نوشت: زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در تشریح آخرین شرایط تکمیل و بازگشایی خانه اتحادیه واقع در منطقه 12 شهرداری تهران گفت: اقدام خوبی در مجموعه خانه اتحادیه از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرا شده است اما باید به این نکته تأکید کنم که هر چه سریع تر مجموعه خانه اتحادیه باید برای استفاده عمومی تکمیل و افتتاح گردد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: پس از بازدید از خانه اتحادیه قرار بر این شد سازمان زیباسازی شهرداری تهران گزارشی از پیشرفت طرح ارائه کند و ساز و کار افتتاح بخش به بخش این مجموعه جهت استفاده شهروندان مشخص گردد.

او با اشاره به اینکه شهردار منطقه 12 تهران به دنبال افتتاح کامل مجموعه خانه اتحادیه است، گفت: می توانیم مجموعه خانه اتحادیه را با توجه به محدودیت ها به شکل بخش به بخش افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1035

به "آخرین شرایط بازسازی خانه معروف به دائی جان ناپلئون در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بازسازی خانه معروف به دائی جان ناپلئون در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید