شروع به کار کمیل قاسمی در عرصه مربیگری در کشوری آسیایی

به گزارش لیتن، کمیل قاسمی که در انتظار دریافت مدال طلای المپیک 2012 لندن است، کار مربیگری خود را در کشور فیلیپین شروع نموده است.

شروع به کار کمیل قاسمی در عرصه مربیگری در کشوری آسیایی

به گزارش خبرنگاران، بعد از آنکه کمیته بین المللی المپیک تخلف آرتور تایمازوف قهرمان سنگین وزن المپیک 2012 لندن را محرز گفت، با توجه به تغییراتی که در پی دوپینگ مدال آوران این المپیک در جدول ایجاد شد، IOC کمیل قاسمی که در مبارزه نیمه نهایی مغلوب تایمازوف شده بود را برنده طلای این دسته در لندن دانست.

هرچند که اعتراض تایمازوف و در ادامه روس ها به این مسئله باعث شده که هنوز مدال طلای المپیک 2012 لندن در اختیار کشتی گیر ایران قرار نگیرد، اما او با این مدال به یکی از پرافتخارترین کشتی گیران ایرانی در المپیک تبدیل شد، چراکه دو مدال طلا و نقره المپیک را در کارنامه دارد.

قاسمی که بعد از المپیک به دوره قهرمانی اش پایان داد، در باشگاه به کار مربیگری پرداخت. اکنون او اولین تجربه رسمی کار خود را در فیلیپین پشت سر می گذارد.

براساس این گزارش، کمیل قاسمی در فیلیپین به اسم مربی حاضر شده و مدتی است که در این کشور در امر راهنمایی کشتی گیران فعالیت می نماید.

اینطور که پیداست حضور او در فیلیپین و قرارداد با مسئولان ورزش این کشور به وسیله فدراسیون کشتی ایران اتفاق نیفتاده است.

پیش از این هم پژمان درستکار سرمربی نو تیم ملی آزاد در نشست مطبوعاتی اش گفت که از کمیل قاسمی و صادق گودرزی برای حضور در کادر فنی تیم ملی آزاد دعوت به همکاری نموده که این قهرمان گفته در جای دیگری مشغول است و گودرزی هم به علت مشغله خانوادگی از قبول این پیشنهاد خودداری نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1864

به "شروع به کار کمیل قاسمی در عرصه مربیگری در کشوری آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار کمیل قاسمی در عرصه مربیگری در کشوری آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید