آمار 766 میلیون تومانی از اکران آنلاین بنفشه آفریقایی

به گزارش لیتن، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی با فروشی بالغ بر 766 میلیون تومان به اکران اینترنتی خود سرانجام داد.

آمار 766 میلیون تومانی از اکران آنلاین بنفشه آفریقایی

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری که از روز سه شنبه 11 شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت 30 روز از اکران با مجموع فروش 38 هزار و 346 بلیت فروخته شده در 2 بستر وی او دی فیلیمو و نماوا به خاتمه اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبرائیلی و رویا جاویدنیا بازی کردند که با فروش 766 میلیون و 920 هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی فاطمه معتمدآریا و بهترین موسیقی متن با هنرمندی پیمان یزدانیان نامزد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1223

به "آمار 766 میلیون تومانی از اکران آنلاین بنفشه آفریقایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار 766 میلیون تومانی از اکران آنلاین بنفشه آفریقایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید