الون ماسک در چین شرکت تاسیس می نماید

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، پروژه های تونل حمل و نقل سریع شرکت بورینگ در آمریکا با استقبال زیادی روبرو نشده است. اما به نظر می رسد در آینده نزدیک این تونل ها در نقاط دیگر دنیا ساخته شوند.

الون ماسک در چین شرکت تاسیس می نماید

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به همین دلیل الون ماسک اعلام نموده در کنفرانس هوش مصنوعی جهانی حاضر می شود که 29تا 31 آگوست امسال در شانگهای برگزار می گردد. او میخواهد در این سفر شرکت بورینگ را در چین نیز تاسیس کند.

البته اطلاعات زیادی در این باره وجود ندارد و هنوز معین نیست پروژه های اولیه شرکت چه مواردی هستند اما این روند گامی مهم برای شرکتی به حساب می آید که تاکنون تمام کوشش هایش در آمریکا متمرکز بوده است.

علاوه بر این موارد ماسک اشاره نموده شرکت بورینگ آماده است تونل های زیرآبی نیز بسازد هرچند تاکنون هیچ پروژه ای در این باره اعلام ننموده است.

البته ماسک دلیل توسعه بورینگ به چین را شرح نداده اما چند دلیل احتمالی برای این امر وجود دارد. نخست آنکه شرکت مذکور در چین با موانع قانونی و رقبای کمتری روبرو خواهد بود.

همچنین با توجه به جمعیت کلان این کشور استفاده از سیستم تونل ها مزایای بیشتری دارد. اما نکته مهمتر آنکه تاسیس شرکت بورینگ در چین به گسترش نفوذ شرکت تسلا در این کشور یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 297

به "الون ماسک در چین شرکت تاسیس می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الون ماسک در چین شرکت تاسیس می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید