انصاری فرد: عمان هم سطح قطر است، صعود به جام جهانی غیرممکن نیست

به گزارش لیتن، خبرنگاران: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که دیدار تدارکاتی با عمان به دلیل شرایط مشابهی که این کشور با قطر دارد می تواند، مفید باشد.

انصاری فرد: عمان هم سطح قطر است، صعود به جام جهانی غیرممکن نیست

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کریم انصاری فرد پیش از شروع اولین تمرین تیم ملی برای آماده سازی دیدار تدارکاتی برابر عمان و دیدارهای مقدماتی جام جهانی گفت: دوباره اردوهایمان شروع شده است و کوشش می کنیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم. مردم هم دعا نمایند تا بتوانیم در 3 بازی پیش رو نتیجه خوبی بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی درباره شانس صعود ایران به جام جهانی گفت: فکر می کنم که صعودمان غیرممکن نباشد، همه شانس صعود دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. امیدوارم که همه دست به دست هم بدهند و با یاری مردم و رسانه ها این اتفاق رخ دهد.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه پس از یک بار دعوت نشدن به تیم ملی دوباره در اردو حاضر شده است، گفت: من پس از 4 سال تنها در یک اردو حضور نداشتم و خدا را شاکرم که دوباره دعوت شدم، بنابر این هر چه در توان داشته باشد برای تیم ملی خواهم گذاشت.

انصاری فرد درباره دیدار تدارکاتی مقابل عمان گفت: این بازی با نظر مربی و کادر فنی تیم تدارک دیده شده است و به نظرم قبل از بازی با قطر باید با تیمی که هم سطح آنها باشد بازی می کردیم. عمان هم از نظر سطح فوتبال و همچنین از نظر آب و هوا به قطر شباهت دارد. فکر می کنم که بازی خوبی پیش از 3 دیدار اصلی مان باشد.

او همچنین درباره اینکه آیا در لیست نهایی خواهد بود یا خیر، گفت: به شخصه تمام کوششم را برای تحقق این مهم انجام خواهم داد اما تصمیم با کادر فنی است.

مهاجم تیم ملی همچنین با اشاره به ایجاد همدلی برای صعود به جام جهانی گفت: باید مانند بازی با کره جنوبی که همه دست به دست هم دادیم و یک اتحاد ملی شکل گرفت باز هم همین کار را انجام دهیم و امیدوارم که دعای خیر مردم هم بدرقه راه ما باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 342

به "انصاری فرد: عمان هم سطح قطر است، صعود به جام جهانی غیرممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: عمان هم سطح قطر است، صعود به جام جهانی غیرممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید