برای شگفتی ساز شدن در جام ملت ها می جنگیم

به گزارش لیتن، تهران (پانا) - بازیکن تیم ملی فوتبال می گوید تا به امروز حال و هوای بازیکنان و کادر فنی را این گونه ندیده ام، همه از ته دل برای هدفشان می جنگند.

برای شگفتی ساز شدن در جام ملت ها می جنگیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سارا قمی درباره حضور خود در اردوی تیم ملی گفت: خیلی دیر به بچه ها اضافه شدم شاید همه بگویند چرا سارا قمی از اول به اردوهای تیم ملی نیامد باید بگویم، طی آخرین صحبتی که با کادر فنی داشتم، به علت این که کاپیتان تیم ملی بوده ام و سال ها برای این تیم زحمت کشیده ام قرار شد یک بازی خداحافظی برگزار گردد، اما متاسفانه در روز دوم اردو متوجه شدیم تیم ازبکستان به ایران نمی آید و بازی تدارکاتی لغو شده است. تا انتهای اردو کنار بازیکنان ماندم. پس از برگزاری اردوی نخست، صحبتی با کادر فنی داشتیم تا در این اردو نیز کنار بازیکنان بمانم و تجربیاتم را در اختیار آن ها قرار دهم.

قمی در ادامه در مورد شرایط اردو گفت: خوشبختانه شرایط اردو خوب است، ما در اردوهای گذشته حتی حداقل ها را هم نداشتیم. اما خوشبختانه فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از ملی پوشان در این 9 ماه به عمل آورده است. در این مدت که در اردوهای ملی حضور دارم تا به امروز حال وهوای بازیکنان و کادر فنی را این گونه ندیده ام، همه از ته دل برای هدفشان می جنگند. امیدوارم مثل همواره شگفتی ساز شوند.

وی در خاتمه گفت: کاربسیار سختی در پیش داریم اما امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد. کادر فنی و فدراسیون کوشش زیادی انجام دادند تا ملاقات تدارکاتی برگزار گردد اما این اتفاق رخ نداد و به همین علت کار بیشتر از گذشته سخت شده استم به کادر فنی تیم ملی ایمان دارم. هدفمان موفقیت تیم ملی است. چه سارا قمی بماند چه نماند، امیدوارم تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا نتیجه خوبی کسب کند. هدف همه ملی پوشان رسیدن به موفقیت است. باید انرژی مثبت دهیم و دست به دست یکدیگر با همدلی مسابقات را به خاتمه برسانیم تا تیم ملی از گروه خود صعود و به جام جهانی راه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2006

به "برای شگفتی ساز شدن در جام ملت ها می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شگفتی ساز شدن در جام ملت ها می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید