برترین سواحل برزیل (تور برزیل ارزان)

به گزارش لیتن، برای علاقه مندان به ساحل گردی برزیل می تواند مقصد بسیار خوبی باشد. این کشور بزرگ در آمریکای جنوبی بیشتر برای فوتبال، جنگل های بارانی و سواحل زیبای خود معروفیت دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی برترین سواحل برزیل بپردازیم.

برترین سواحل برزیل (تور برزیل ارزان)

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

10. ساحل سانتوس

Santos Beach

ساحل سانتوس (Santos Beach) در شهر سانتوس قرار گرفته است و این شهر بزرگترین بندر در منطقه سائوپائولو (Sao Paulo) به شمار می رود. این منطقه برای مدت های طولانی برای استخراج قهوه شناخته می شده و امروزه نیز به شهری با جمعیت نزدیک به نیم میلیون نفر تبدیل شده است. امروزه همچنان می توان به جای مانده های تجارت قهوه را در اینجا مشاهده کرد. در شهر سانتوس بعلاوه طولانی ترین باغ ساحلی در دنیا دیده می گردد.

9. ایها د تینهاره

Ilha de Tinhare

ساحل ایها د تینهاره (Ilha de Tinhare) یکی دیگر از سواحل برجسته برزیل به شمار می رود که در جزیره تینهاره قرار گرفته است. این جزیره با وجود اینکه بسیار دورافتاده است اما در میان گردشگران داخلی و خارجی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و درون آن نیز هیچ گونه وسیله نقلیه ای به چشم نمی خورد. سواحل بسیار زیبایی در این جزیره وجود دارند که در کنار آن ها نیز ویلاهای بسیار خوبی برای اجاره دیده می شوند.

8. ساحل پرایا د فورنو

Praia do Forno

ساحل پرایا د فورنو (Praia do Forno) بسیار زیبا و تماشایی است. در یک سمت این ساحل یک صخره بسیار بزرگ و چندین صخره زیردریایی وجود دارد که آن را به مکانی ایدئال برای غواصان تبدیل می نماید. در نزدیکی این ساحل نیز شهره بوزیوس (Buzios) قرار گرفته است که زمانی خانه دزدان دریایی و تاجران برده بوده اما بعدا به یک روستای ماهیگیری تبدیل شده و امروزه نیز شهری توریستی و برجسته و از جمله زیباترین منطقه ها دنیا به شمار می رود.

7. ساحل پرایا د پیپا

Praia de Pipa

ساحل پرایا د پیپا (Praia de Pipa) به لطف آب های بسیار تمیز و سواحل درخشان خود در بین گردشگران از معروفیت بسیار زیادی برخوردار است. این ساحل در نزدیکی شهری به همین نام قرار گرفته است که در دهه هفتاد میلادی در بین موج سواران معروفیت بسیاری پیدا کرد. زندگی جانوری دریایی و حضور حیواناتی همانند دلفین و لاکپشت سبب شده تا این ساحل به جاذبه گردشگری محبوبی تبدیل گردد. امروزه شهر پیپا به عنوان یکی از برترین شهرهای ساحلی در شمال شرقی برزیل محسوب می گردد و امکانات رفاهی همانند هتل، کلاب شبانه و غیره را نیز می توان به راحتی در آن پیدا کرد.

6. ساحل پرایا د کامپچه

Praia do Campeche

شهر فلوریانوپلیس (Florianopolis) مقصد گردشگری خارق العاده ای برای علاقه مندان به ساحل به شمار می رود چراکه این شهر 42 منطقه ساحلی متمایز دارد. نیمی از شهر در سرزمین اصلی برزیل و نیمی دیگر در جزیره سانتا کاتارینا (Santa Catarina) قرار گرفته است و ساحل پرایا د کامپچه (Praia do Campeche) نیز در جنوب شرقی این جزیره قرار گرفته است و یکی از برترین سواحل اینجا به شمار می رود. این ساحل در بین موج سواران، کایت سرفرها و دیگر علاقه مندان به ساحل گردی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

5. ساحل لوپس مندس

Lopes Mendes, Ilha Grande

جزیره ایلها گرانده (Ilha Grande) جزیره ای در استان ریودوژانیرو (Rio de Janeiro) به شمار می رود که مدت ها قبل از آن به عنوان محل سکونت جذامی ها استفاده می شده و برای سال ها نیز خالی از سکنه بوده است. به همین علت نیز محیط زیست اینجا دست نخورده به جای مانده و امروزه یکی از بکرترین جنگل های بارانی منطقه را دارد و گونه های نادر و در خطر انقراض بسیار زیادی در آن زندگی می نمایند. حتی امروزه نیز جاده یا ماشینی در این جزیره به چشم نمی خورد. ساحل لوپس مندس (Lopes Mendes) یکی از سواحل این جزیره محسوب می گردد که برای شنا و موج سواری بسیار خوب است.

4. ساحل جریکواکوارا

Jericoacoara

این منطقه از برزیل تحت عنوان Jeri شناخته می گردد و در انتهای شمالی این کشور و پشت دریایی از تل ماسه های شنی قرار گرفته است. کسانی که دوست دارند سفری مهیج را برای رسیدن به مقصد طی نمایند، مطمئنا از سفری در میان تپه های شنی لذت خواهند برد تا به ساحل جریکواکوارا (Jericoacoara) برسند. در نزدیکی ساحل نیز شهری کوچک به همین نام قرار گرفته است که از امکانات رفاهی ای همانند رستوران و کلاب شبانه نیز برخوردار است.

3. ساحل ایپانما

Ipanema

ساحل ایپانما (Ipanema) در دهه شصت میلادی به معروفیت بسیار زیادی دست پیدا کرد و امروزه نیز یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی ریودوژانیرو محسوب می گردد. این پهنه شنی سفید رنگ و طولانی در کنار امواج خروشان دریا بسیار زیبا به نظر می رسد و یکی از برترین سواحل برزیل محسوب می گردد. مجموعه ای از رستوران ها، کافه ها و فروشگاه ها در کنار کلاب ها، سینماها و گالری های هنری را می توان در کنار این ساحل مشاره کرد.

2. ساحل بایا د سانچو

Baia do Sancho

ساحل بایا د سانچو (Baia do Sancho) به لطف آب های بسیار تمیز و آبی رنگ خود همواره جزو برترین سواحل دنیا به شمار می رود. این ساحل در مجمع الجزایر دورافتاده فرناندو د نورونها (Fernando de Noronha) قرار گرفته است و بسیار تماشایی و خیره نماینده به نظر می رسد. دیگر ساحل این جزایر به نام ساحل پرایا د لیائو (Praia do Leão) نیز همواره به عنوان یکی از برترین سواحل در دنیا انتخاب می گردد. آب های بسیار شفاف هر دو ساحل برای غواصی و شنا بسیار مناسب هستند و تجربه خارق العاده را برای گردشگران رقم می زنند.

1. ساحل کوپوکابانا

Copacabana

با اینکه بسیاری از سواحل برتر کشور برزیل در منطقه ها دورافتاده و بکر قرار دارند اما ساحل کوپوکابانا (Copacabana) در مرکز ریودوژانیرو قرار گرفته است. به همین علت نیز به راحتی می توان به این ساحل آمد و از وجود امکانات متعدد در آنجا لذت برد. یک پیاده روی سنگ فرش شده به سبک پرتغالی در کنار ساحل قرار گرفته و در کنار آن نیز مجموعه ای از هتل ها و رستوران ها به چشم می خورند. این منطقه برای جشن ها و فستیوال های خود معروفیت دارد.

منبع: فوت و فن / touropia.com
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2180

به "برترین سواحل برزیل (تور برزیل ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل برزیل (تور برزیل ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید