تئوری تبانی ایتالیایی ها رد شد

به گزارش لیتن، خبرنگاران: پیش از این به دلیل حضور تیم ملی ایتالیا با نفرات ذخیره در 2 بازی گذشته مقابل لهستان شایعاتی در خصوص تبانی آتزوری با میزبان مسابقات جهانی مطرح شد که حالا این موضوع کاملا رد شده به نظر می رسد.

تئوری تبانی ایتالیایی ها رد شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایتالیا، لیگ جهانی 2014 را با قدرت و طوفانی شروع کرد، آن قدر خوب و با اختلاف که همه اذعان داشتند هیچ تیمی در لیگ جهانی 2014 حریف آنها نیست اما 2 شکست متوالی در لهستان مقابل تیم ملی والیبال این کشور در حالی که رقابت برای صعود از این گروه بین لهستان، برزیل و ایران بسیار تنگاتنگ است، کمی مشکوک به نظر می رسید. شایعه تبانی ایتالیایی ها برای صعود لهستان به جمع 6 تیم نهایی روز گذشته بعد از شکست 3 بر 2 ایران مقابل برزیل، دهان به دهان چرخید.

نگاهی به ترکیب شروع نماینده ایتالیا مقابل ایران و مقایسه آن با بازیکنانی که دیدار با لهستان را شروع کردند، قضیه را تا حدودی روشن می نماید. مائورو بروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی اول خود مقابل ایران که در سالن پالا تریسته شهر تریسته برگزار گردید از کوار، پارودی، زایتسف، تراویتسا، پیانو و بیراره لی استفاده کرد و توانست در 3 ست متوالی ایران را شکست دهد. بازیکنان منتخب بروتو برای بازی دوم همان بازیکنان بازی اول بودند. ایران در این بازی هم هر 3 امتیاز را تقدیم ایتالیا کرد.

لیست مسافران آتزوری که قرار بود در هفته چهارم لیگ جهانی راهی لهستان شوند نسبت به بازی های قبلی دچار تغییر شد. سرمربی ایتالیا در اولین دیدار مقابل لهستان برای شروع بازی از لوکا وتوری، فیلیپو لانزا، سیمونه بوتی، ماتئو پیانو، میکله بارانوویچ و لوییجی رانداتزو استفاده کرد. این در واقع نفرات ذخیره ایتالیا به علاوه پیانو بود که برابر لهستان به میدان رفت و 3 بر 2 مغلوب شد. آتزوری در بازی دوم هم با همان ترکیب بازی اول به میدان رفت و هر 3 امتیاز را به شاگردان استفان آنتیگا داد.

نتیجه این تغییرات گذشته از تداوم صندلی ایتالیا در صدر جدول گروه A، صعود لهستان به صندلی دوم جدول بود. برزیلی ها سومند و ایران هم در حال حاضر با 2 بازی کمتر در انتهای جدول قرا دارد. بعد از این مسئله بود که بحث تبانی آتزوری با لهستانی ها مطرح شد.

بر اساس اعلام فدراسیون ایتالیا، مائورو بروتو سرمربی لاجوردی پوشان برای 2 مسابقه مقابل ایران فیلیپو لانزا، گابریله ماروتی، توماس برتا، میکله بارانوویچ، ماتئو پیانو، جولیو سابی، آندره کولاچی، آنتونیو کوارتا، لوئیجی رانداتزو، سیمونه آنزانی و آندره جیوانی را در نظر گرفته که تقریبا همان بازیکنانی هستند که در لهستان از این تیم مغلوب شدند و خبری از حضور ستاره های این تیم در تهران نیست.

اگر ایتالیا با ترکیب اصلی خود به تهران می آمد، می شد نتیجه گرفت قصد آنها از تغییر ارنج در لهستان، ارائه خدمتی 4 امتیازی به همسایه اروپایی خود بوده اما حالا تئوری تبانی لاجوردی پوشان با لهستان منتفی است و نظریه قدرت نمایی آنها در هفته های ابتدایی با توجه به اینکه در مرحله نهایی حضور دارند، محتمل تر به نظر می رسد. البته این لیست قطعی نیست و ممکن است تا زمان سفر تیم ملی ایتالیا بعضی بازیکنان این تیم تغییر نمایند.

ایتالیا که در 6 مسابقه نخست خود در لیگ جهانی به 6 پیروزی دست یافت بامداد فردا (سه شنبه) وارد تهران می گردد. تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا ساعت 18:30 روزهای آدینه 30 خرداد و یک شنبه اول تیر در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 484

به "تئوری تبانی ایتالیایی ها رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئوری تبانی ایتالیایی ها رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید