تامین ایمنی 900 دانش آموز

به گزارش لیتن، آسفالت حیاط مدرسه امام جعفر صادق(ع) برای افزایش ایمنی تردد دانش آموزان نونوار و باعث خوشحالی 900 نفر از دانش آموزان و والدین آنها شد.

تامین ایمنی 900 دانش آموز

خبرنگاران - مریم قاسمی: غلامرضا تدبیری با اعلام این خبر افزود:والدین دانش آموزان از وجود ناهمواری بی حد و اندازه مدرسه گلایه مند بودند طوری که مشکل را با مسئولان شهرداری در جریان گذاشتند. بر همین اساس، کارشناسان ناحیه از محل مورد نظر بازدید کردند و با توجه به ناهمواری و فرونشست زمین در بخش های مختلف حیاط مدرسه به این نتیجه رسیدند که مشکل بسیار جدی است. این مشکل در هنگام بارش برف و باران و بروز چاله آب به طور حتم تردد دانش آموزان را با دردسرهای زیادی روبرو می کرد. برای همین به سرعت تصمیم گرفتیم تا نسبت به رفع این مشکل اقدام کنیم.

شهردار ناحیه یک منطقه 18 شهرداری تهران افزود: وجود ناهمواری و فرو نشست های حیاط مدرسه در طول سالیان متمادی باعث زمین خوردن و آسیب های بدنی دانش آموزان می شد و خطر جدی برای 900 دانش آموز را رقم می زد. علاوه برآن والدین هم نگران فرزندان خود بودند. با توجه به اهمیت موضوع در اولین فرصت اکیپ اجرایی فنی و عمران ناحیه یک با تجهیزات و امکانات لازم در محل حاضر شدند و نسبت به زیر سازی، آسفالت و همسطح سازی محوطه داخلی و بیرونی حیاط مدرسه اقدام کردند.

تدبیری در پایان گفت:قبل از این والدین و اولیای مدرسه به دلیل پستی و بلندی سطح زمین بارها به زمین خورده و دچار مشکل شده بودند که با رفع شدن آن امیدواریم دیگر شاهد چنین خسارت هایی در این مکان آموزشی نباشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 677

به "تامین ایمنی 900 دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین ایمنی 900 دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید