تجربه خرید تجهیزات صنعتی با ویترین نت

به گزارش لیتن، این روزها خرید اینترنتی آنقدر برایمان عادی شده که از خرید یک مسواک ساده گرفته تا یخچال و خودرو، سایت های اینترنتی را زیر و رو می کنیم تا بهترین قیمت و منصف ترین فروشنده را پیدا کنیم.

تجربه خرید تجهیزات صنعتی با ویترین نت

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

دست آخر هم یا اینترنتی خرید می کنیم یا حضوری. اگر شرایط همه گیری کووید 19 نبود شاید خرید حضوری و گشت زدن در بازار را ترجیح می دادیم ولی به اذعان بسکمک از کسب وکارها با شروع عالمگیری کرونا، رفتار مردم به سمت خرید بیشتر از فضاهای مجازی و فروشگاه های اینترنتی تغییر کرده است اما آیا تابه حال دنبال خرید اینترنتی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی بوده اید؟ مشاوره و راهنمایی مورجهانزتان را دریافت و فروشنده را پیداکرده اید؟ اگر این سوالات را قبل از سال 95 و شکل گیری شرکت دانش بنیان سیمای خلاق آیریک بانام برند ویترین نت پاسخ می دادید، احتمال زیاد جواب منفی بود. ویترین نت بازاری مجازی است که تولیدکنندگان و خریداران تجهیزات و دستگاه های صنعتی را به هم وصل می کند.

ویترین نت بهترین پشتیبانی فنی، سخت افزاری و نرم افزاری را ارائه می دهد تا بتوانید تجهیزات مورجهانزتان را در حوزه های صنایع غذایی، صنایع بسته بندی و صنعت کشاورزی و باغبانی مشاهده و با قیمت کارخانه خریداری کنید.

محسن حاجی زاده، فارغ التحصیل مهندسی صنایع است و سال ها سابقه همکاری با کارخانه های مختلف برای برنامه ریزی، نگهداری و تعمیراتشان داشته است.

وی با فضای صنعت و کارخانه های تولیدی آشناست و نیازهای آنها را می شناسد. برای مثال یکی از نیازهای همیشگی آنها پیداکردن دستگاه ها و تجهیزات در بازارهای داخلی یا خارجی است. از بازارهای خارجی معروف می توان به علی بابا اشاره کرد.

علی بابا بزرگ ترین شرکت تجارت الکترونیکی چینی است که حدود 21 سال پیش با هدف وصل کردن تولیدکنندگان چینی به تمام جهان شکل گرفت و امروز عنوان بزرگ ترین خرده فروش جهان را از آن خود کرده است. اما در ایران در بخش تجهیزات و ماشین آلات صنعتی فضای مشابهی وجود ندارد.

ازهمین رو ایده شکل گیری چنین پلتفرمی برای مهندس حاجی زاده شکل گرفت و ویترین نت در سال 95 به جهان آمد. ویترین نت بستری برای ارتباط تامین کننده های صنعتی و خریداران است.

3 حوزه هدف ویترین نت

ویترین نت، پلتفرم خریدوفروش تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در سه حوزه صنایع غذایی، صنایع بسته بندی و صنایع کشاورزی است و بیش از 99درصد کالاهای آن، تولیدات ایرانی هستند.

به گفته بنیان گذار ویترین نت: با اضافه شدن هفت حوزه دیگر مانند صنایع ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی، تاسیسات صنعتی و ساختمانی و صنعت چاپ و ... در سال آینده، ویترین نت به جامع ترین وبسایت تجهیزات صنعتی کشور تبدیل خواهد شد. به ویژه اینکه این بازار نسبت به دیگر بازارهای اینترنتی نیز دست نخورده تر است.

حاجی زاده درادامه گفت وگو با جام جم به نکته مهمی اشاره می کند و می گوید: به طورکلی فضای تولید در کشور بهبود پیدا کرده است. با وجود آسیب حاصل از تحریم ها و مسائل اقتصادی و آنچه از گوشه وکنار می شنویم، باحمایتی که از کسب وکارها اجرا شده و رشدی که داشته اند، برای بسکمک از تولیدکننده های داخلی شرایط بهتر شده است.

اگر تولیدکننده تجهیزات صنعتی هستید...

تخصص تولیدکنندگان، تولید محصولات خودشان است و پلتفرمی مانند ویترین نت برای بازاریابی محصولاتشان، به آنها کمک می کند.

اگر تولیدکننده در سه حوزه گفته شده هستید، با دوربین گوشی کیوآرکد پایین صفحه را اسکن کنید و وارد ویترین نت شوید.

به رایگان در سایت ثبت نام کنید و بدون محدودیت، عکس ها و ویدئوهای محصول خود را بارگذاری کنید، بهتر است در فیلم ها، کاربردها، راه اندازی و نحوه کار دستگاه را توضیح دهید. سپس در بخش نقد و بررسی جزئیات دستگاه را توضیح دهید و درجدول فنی، اطلاعاتی مانند وزن، ابعاد، مصرف برق و ... را وارد کنید. البته در همه مراحل مانند تولید محتوا و عکاسی مجموعه ویترین نت کمکتان می کند.

خدمات ویترین نت برای خریداران

پرداخت امن

ضمانت بازگشت وجه تا هفت روز

عودت کالا طبق قوانین تجارت الکترونیک

به روزرسانی لیست قیمت تمام محصولات سایت

امکان مقایسه فنی برای تمام دستگاه ها و تجهیزات

ارسال سریع به تمام نقاط کشور با سه روش ارسال متفاوت

پله های ترقی و چشم اندازهای روشن

مدیر بازاریابی ویترین نت درباره جهت رشد ویترین نت به جام جم می گوید:ما در 18ماه گذشته، در بازار فروش ماشین آلات صنعتی ماهیانه 68درصد رشد داشته ایم. این عدد برای یک کسب وکار نوپا عدد بالایی محسوب می شود و نشان می دهد ما این نیاز را به خوبی شناسایی کرده و پاسخ داده ایم.

وی در ادامه می افزاید: ما بزرگ ترین علت این موفقیت را علاوه بر نیاز بازار، گروه فوق العاده و جوان ویترین نت می دانیم. ویترین نت کار خود را با 10نفر شروع کرد و امروز برای 40نفر اشتغال زایی کرده است.

به گفته مهندس حاجی زاده: ویترین نت در سال آینده زبان های فارسی دری، عربی و انگلیسی را نیز اضافه خواهد کرد تا به بزرگ ترین اهداف خود، یعنی ورود به بازارهای بین المللی و تبدیل شدن به رتبه یکم فروش تجهیزات صنعتی در خاورمیانه نزدیک شود.

وی درادامه می افزاید: ما درسال آینده دفتر فیزیکی مان را در افغانستان افتتاح خواهیم کرد و برای راه اندازی دفترمان در سوریه نیز درتلاش هستیم. همچنین مذاکراتی با تاجیکستان، آذربایجان، عراق و اقلیم کردستان نیز داشته ایم.

ویترین نت به جز فعالیت دربخش ماشین آلات صنعتی، به زودی پلتفرم های دیگری مانند تأمین مواد اولیه، خریدوفروش ماشین آلات و تجهیزات دست دوم، فروش کالاها و قطعات به صورت عمده را نیز اضافه خواهد کرد.

خدمات ویترین نت برای تولیدکننده ها:

افزایش درآمد و فروش

تسویه 72 ساعته محصولات

کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی

فروش آسان و غیرحضوری محصولات

تهیه محتوای فنی و دقیق متنی، تصویری و ویدئویی از محصولات

دنبال خرید تجهیزات صنعتی هستید؟

اگر می خواهید کارگاه و کسب وکار خودتان را راه اندازی کنید یا توسعه دهید، می توانید از ویترین نت مشاوره تخصصی رایگان بگیرید.

به علاوه ویترین نت جزئیات کامل و قیمت به روز محصولات را نیز برایتان نمایش می دهد. پس از خرید نیز کارشناسان ویترین نت دوهفته بعد با شما تماس خواهند گرفت و درمورد رضایت شما از خریدتان نظرسنجی می کنند، آنها تمام نظرات را بدون تغییر در سایت قرار می دهند تا خریداران بعدی بتوانند از نظرات شما استفاده کنند. درضمن اگر قبل از خرید سوالی دارید، پرسشتان را در ویترین نت ثبت کنید تا کارشناسان پاسخ دهند.

امیررضا عبادی، مدیر بازاریابی ویترین نت از تجربه مشتریانشان می گوید: با ویترین نت کسب وکارها حداقل 15تا20درصد افزایش فروش را تجربه خواهند کرد. برای مثال یکی از کارگاه های تولیدکننده دستگاه های روغن گیری که ما عامل فروش آنها بودیم، سال گذشته افزایش 80درصدی در فروش خود را تجربه کرده است.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1604

به "تجربه خرید تجهیزات صنعتی با ویترین نت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه خرید تجهیزات صنعتی با ویترین نت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید